گوشی ردمی نوت ۷ از ۱۵ ژانویه سال جاری عرضه شد. در زمان عرضه، مدیرعامل شرکت ردمی که در اصل زیرمجموعه شیائومی به حساب می‌آید، گفت که این شرکت آماده است تا در ماه اول، یک میلیون نسخه از این گوشی بفروشد. حالا دقیقا چهار هفته پس از این اظهار نظر، شیائومی و ردمی توانستند به این رکورد برسند. این خبر توسط مدیرعامل شرکت ردمی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد و وی در نامه‌ای به مدیران ارشد شیائومی، رسیدن به رکورد فروش هفت رقمی را تبریک گفت.

گوشی ردمی نوت ۷ در چند مرحله و به صورت فروش سریع عرضه شد. در این مدل فروش، چند هزار محصول در چند دقیقه به فروش می‌روند. جدا از فروش موفق این گوشی در کشور چین، هنوز آمار دقیقی از فروش این محصول در خارج از مرز‌های کشور چین در دسترس نیست. همچنین این گوشی هنوز در هند عرضه نشده و به محض عرضه در هند، احتمالا رکورد فروش یک میلیونی این گوشی بیشتر می‌شود.

این گوشی هوشمند به دلیل مشخصات سخت‌افزاری نسبتا خوب و همچنین طراحی جذاب و قیمت کم، توانسته محبوبیت زیادی برای خود کسب کند. نسخه‌های مختلف این گوشی از ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار قیمت دارند و با پرداخت این مبلغ، کاربران گوشی با پردازنده اسنپدراگن ۶۶۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دریافت می‌کنند. این محصول در سه نسخه با حافظه رم ۳/۴/۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. مدل پایه با رم سه گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد اما دو مدل دیگر دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود. پشتیبانی از کارت حافظه نیز در این گوشی وجود دارد.

دیگر نکته هیجان انگیز این گوشی جدا از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آن، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دستگاه است که به راحتی می‌تواند یک روز کامل کاربر را همراهی کند. پشتیبانی از فناوری Quick Charge 4 برای شارژ این باتری نیز در این محصول وجود دارد.

انتظار می‌رود شیائومی نسخه دیگری از این گوشی را با نام ردمی نوت ۷ پرو نیز بسازد که به پردازنده اسنپدراگن ۶۷۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ساخت سونی مجهز خواهد بود. شما درباره گوشی‌های ردمی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post شیائومی توانست ۱ میلیون ردمی نوت ۷ در یک ماه بفروشد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala