ساعاتی قبل سایت GSM Arena اعلام کرد که از طرف یک منبع ناشناس، تصاویری از اسناد مربوط به مشخصات خانواده گلکسی اس ۱۰ به دست آن‌ها رسیده است. در رابطه با صحت و سقم محتوای این دو تصویر نمی‌توان اظهارنظر کرد ولی بخش اعظمی از آن، با شایعات منتشر شده درباره‌ی این خانواده مطابقت دارد.

چند روز قبل خبری منتشر شد که این گوشی‌ها از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.9 و امکان فیلمبرداری ۴K بهره می‌برند. اگرچه در این سند به قابلیت فوکوس خودکار Dual Pixel دوربین مذکور اشاره شده، اما خبری از قابلیت لرزشگیر اپتیکال نیست که در گزارش‌ها به آن اشاره شده بود. همچنین بر اساس گزارش‌های قبلی، ظاهرا دوربین هر سه گوشی می‌توانند دو برابر اس ۹ به‌صورت سوپر اسلوموشن فیلم‌برداری کنند.

فارغ از اطلاعات تکراری موجود در این اسناد، باید به روشنایی ۸۰۰ نیت نمایشگر آن‌ها هم اشاره کنیم. تابه‌حال، هیچکدام از نمایشگرهای پرچم‌داران گلکسی روشنایی بیش از ۷۰۰ نیت نداشته‌اند. یکی دیگر از مواردی که اندکی با گزارش‌های منتشر شده فرق دارد، اندازه نمایشگر مدل پلاس گلکسی اس ۱۰ است. در این اسناد آمده این گوشی از نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد اما در گزارش‌ها آمده بود اندازه نمایشگر آن، ۶.۴ اینچ است.

حالا باید به دوربین‌ها اشاره کنیم. گلکسی اس ۱۰ پلاس و مدل معمولی از دوربین سه‌گانه اصلی شامل سنسور ۱۲ مگاپیکسلی F/2.4 (تله‌فوتو)، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی F/1.5 (معمولی) و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی F/2.2 (اولتراواید) بهره می‌برند. در پنل پشتی گلکسی اس ۱۰ ای هم دو دوربین معمولی و اولتراواید قرار گرفته که البته پیشتر در گزارش‌ها آمده بود این گوشی مانند گلکسی اس ۹ پلاس از ترکیب دوربین معمولی و تله‌فوتو استفاده می‌کند.

در بخشی از این اسناد آمده که این گوشی‌ها، اولین گوشی‌های مجهز به دوربین سلفی با قابلیت فیلمبرداری ۴K هستند که باید بگوییم که قبل از این گوشی‌ها، نوکیا ۸ چنین قابلیتی را به ارمغان آورده است. از دیگر موارد ذکر شده مربوط به دوربین هم می‌توانیم به ارائه ۱۰ تنظیم جدید برای بهینه‌سازی تصاویر و افکت‌های جدید مربوط به زوم و رنگ اشاره کنیم.

کمتر از ۱۰ روز دیگر در تاریخ ۱ اسفند از خانواده گلکسی اس ۱۰ رونمایی می‌شود و به همین خاطر، به‌زودی از صحت و سقم این اطلاعات خبردار خواهیم شد.

منبع: GSM Arena

The post مشخصات کامل خانواده گلکسی اس ۱۰ افشا شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala