شرکت سونی تصمیم گرفته گوشی‌های جدید خود را با نمایشگرهای CinemaWide عرضه کند. ابتدا تصاویر اکسپریا XZ4 که پرچمدار آینده این شرکت خواهد بود، با نمایشگری با نسبت ۲۱:۹ منتشر شد و حالا تصاویر دو گوشی میان رده این شرکت با این نوع نمایشگر منتشر شده است. گوشی‌های مورد بحث، اکسپریا XA3 و XA3 Ultra هستند که مدل کوچک‌تر نمایشگر ۵.۹ اینچی و مدل اولترا، نمایشگر ۶.۵ اینچی خواهد داشت.

این تصاویر رندر، این دو گوشی را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد که تفاوت اندازه دو محصول، واضح است. جدا از اندازه، هر دو گوشی از نظر طراحی کاملا یکسان هستند. در هر دو گوشی سنسور اثر انگشت در لبه کناری دستگاه قرار گرفته و دو دوربین در بخش پشتی و یک دوربین در بخش جلویی دستگاه دیده می‌شود.

پیش‌تر در نسل قبلی این گوشی‌های یعنی XA2 و XA2 Ultra، شاهد تفاوت در دوربین‌های سلفی بودیم و گوشی کوچکتر یک دوربین سلفی و گوشی بزرگتر، دو دوربین سلفی داشت. حالا به نظر می‌رسد در نسل جدید دیگر خبری از این تفاوت نیست و هر دو گوشی، یک دوربین سلفی خواهند داشت.

اکسپریا XA3 و XA3 Ultra در این رنگ‌ها عرضه می‌شوند.

خبر خوب دیگری که از این تصاویر دریافت کرده‌ایم، این است که سونی همچنان پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون را در این گوشی‌ها و در بخش بالایی آن‌ها قرار خواهد داد. در لبه پایینی این گوشی‌ها نیز پورت USB-C در مرکز و دو حفره در چپ و راست آن دیده می‌شود که ممکن است نشان از بلندگوهای استریو در این بخش باشد. البته گارانتی برای این موضوع وجود ندارد و ممکن است یکی از آن‌ها مربوط به میکروفون و دیگری مربوط به بلندگوی دستگاه باشد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، می‌دانیم که این گوشی‌ها قرار است با پردازنده میان‌رده اسنپدراگن ۶۶۰ عرضه شوند. دوربین‌های دوگانه در بخش پشتی این گوشی‌ها نیز رزولوشن ۲۳ و ۸ مگاپیکسلی خواهند داشت که دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین اصلی دستگاه است. همچنین رزولوشن نمایشگر هردو گوشی انتظار می‌رود Full HD+ باشد و خبری از نمایشگر QHD در این گوشی‌ها نیست. تکنولوژی این نمایشگرها نیز به احتمال زیاد LCD خواهد بود. شما درباره این دو گوشی جدید سونی چه فکر می‌کنید؟ آیا خانواده XA3 و در نهایت پرچمدار اکسپریا XZ4 می‌تواند سر و سامانی دوباره به بخش موبایل سونی بدهد؟

منبع: GSMArena

The post تصاویر رندر جدید از سونی اکسپریا XA3 و XA3 Ultra منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala