چند روز دیگر بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار خانواده گلکسی اس ۱۰ معرفی می‌شوند و در همین رابطه، روز گذشته ویدیویی کوتاه از مدل پلاس اس ۱۰ منتشر شده که محافظ نمایشگر این گوشی را به‌خوبی نشان می‌دهد. در ادامه روند انتشار تصاویر واقعی و رندرهای رسمی، این ویدیو کوتاه اطلاعات تازه‌ای ندارد اما در این میان، یک ویژگی توانسته توجهات زیادی را جلب کند.

حدود یک ماه قبل، یکی از مشهورترین سازندگان کیس‌های محافظ اعلام کرد که طبق بررسی‌های انجام شده، حسگر اثر انگشت مدل پلاس و معمولی گلکسی اس ۱۰ با محافظ نمایشگر سازگار نیستند. این شرکت خاطرنشان کرد که تعبیه لایه‌ی جدید بر نمایشگر جلوی عملکرد مناسب این فناوری را می‌گیرد. با توجه به این ویدیو منتشر شده، به نظر می‌رسد چنین محدودیتی کاملا واقعیت دارد.

ظاهرا برخی از سازندگان محافظ نمایشگرها، راه‌حل عجیبی را برای این موضوع ارائه کرده‌اند.

علی‌رغم این مشکل، ظاهرا برخی از سازندگان محافظ نمایشگرها، راه‌حل عجیبی را برای این موضوع ارائه کرده‌اند. علاوه بر بریدگی در محافظ نمایشگر برای دوربین سلفی، در این ویدیو شاهد محافظ نمایشگری هستیم که در بخش حسگر اثر انگشت یک بریدگی ایجاد شده است. با این کار، همچنان می‌توان از حسگر مذکور استفاده کرد ولی ظاهر چندان خوشایندی را برای گوشی به ارمغان نمی‌آورد.

خوشبختانه، این عدم سازگاری ظاهرا تنها برای محافظ‌های نمایشگر ضخیم وجود دارد. در حقیقت، طبق گزارش‌ها سامسونگ این گوشی‌ها را همراه با یک محافظ نمایشگر عرضه خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

The post ظاهرا محافظ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ واجد بریدگی حسگر اثر انگشت است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala