شیائومی قرار است پرچمدار جدید خود یعنی گوشی Mi 9 را در مراسمی در تاریخ یکم اسفند ماه در چین معرفی کند. تا همین حالا تصاویر و اطلاعات زیادی درباره این گوشی دیده‌ایم و حتی مدیرعامل شیائومی، عکس‌هایی رسمی از این گوشی را منتشر کرده است. همچنین خود شیائومی تایید کرده که این گوشی با پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ عرضه می‌شود و دوربین اصلی Mi 9 قرار است ۴۸ مگاپیکسلی باشد.

حالا تصویری منتشر شده که قیمت این گوشی را در نسخه‌های مختلف نشان می‌دهد. آنطور که مشخص شده، نسخه نرمال این گوشی قرار است با قیمتی حدود ۵۱۶ دلار عرضه شود. همچنین یک نسخه دیگر از این گوشی با بخش پشتی شفاف عرضه خواهد شد که قیمت آن به ۸۵۵ دلار می‌رسد. یک عکس از نسخه ۸۵۵ دلاری Mi 9 با بدنه شفاف منتشر شده که در زیر می‌توانید آن را ببینید. نکته حائز اهمیت این جاست که در این عکس، شاهد چهار دوربین در بخش پشتی این گوشی هستیم. بنابراین شفاف بودن بخش پشتی، تنها نکته خاص این مدل نخواهد بود.

اگر این قیمت‌ها درست باشند، شیائومی Mi 9 از نسخه قبلی خود گران‌تر خواهد بود که با قیمت پایه ۳۹۸ دلار عرضه شده بود. البته این نکته را هم فراموش نکنیم که گوشی جدید قرار است سه دوربین اصلی داشته باشد و اولین گوشی سه دوربینه شیائومی به حساب می‌آید. همچنین باید خاطرنشان کنیم که اگر این قیمت‌ها درست باشند، تنها مربوط به کشور چین هستند و در صورت عرضه محصول در دیگر نقاط دنیا، شاهد قیمت متفاوتی خواهیم بود.

شیائومی Mi 9 در سه نسخه با رم ۶ و حافظه ۶۴، رم ۸ و حافظه ۱۲۸ و در نهایت رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. عکس زیر نیز که توسط مدیرعامل شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، نشان می‌دهد که حاشیه پایینی نمایشگر Mi 9 از رقبای آن کمتر خواهد بود.

به نظر می‌رسد این روزها شرکت‌ها در تلاش هستند تا حاشیه پایین نمایشگر را هم تا حد ممکن کاهش دهند. شیائومی می‌تواند با Mi 9 خود را در این زمنیه بهتر از رقبا نشان دهد اما احتمالا سونی با گوشی میان‌رده اکسپریا XA3، شیائومی را در زمینه حاشیه پایینی نمایشگر، شکست خواهد داد. شما درباره شیائومی Mi 9 چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post قیمت گوشی شیائومی Mi 9 لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala