چند ماه قبل شرکت ال‌جی اعلام کرد که در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ یک گوشی ۵G را برای اپراتور مخابراتی Sprint عرضه می‌کند. ساعاتی قبل، Evan Blass که یکی از معروف‌ترین افشاگران حوزه تکنولوژی محسوب می‌شود، رندر رسمی ال جی V50 را منتشر کرد و اعلام کرد که گوشی مذکور نخستین گوشی ۵G شرکت ال‌جی محسوب می‌شود.

علاوه بر اینکه در رندر مذکور تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) دیده می‌شود، خود شرکت ال‌جی هم مدتی قبل با انتشار یک بیانیه خبری در کره جنوبی اعلام کرده بود که نخستین گوشی ۵G این شرکت در تاریخ ۲۴ فوریه معرفی خواهد شد. در همان بیانیه به برخی از مشخصات این گوشی هم اشاره شد که بر اساس آن، می‌توانیم به تعدادی از ویژگی‌های ال جی V50 اشاره کنیم. این گوشی از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون ۸۵۵، یک سیستم جدید برای محفظه بخار و باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

ال جی V50

در بیانیه مذکور، ال‌جی خاطرنشان کرده که در ابتدا، مودم ۵G احتمالا انرژی زیادی را مصرف می‌کند و ارائه این باتری حجیم باعث می‌شود کاربران چندان با این مشکل روبرو نشوند. البته در رندر منتشر شده، ضخامت ال جی V50 مشخص نیست و نمی‌دانیم که آیا این گوشی از جک هدفون بهره می‌برد یا نه. ولی به لطف همین رندر، می‌توانیم به برخی از مشخصه‌های ظاهری این گوشی بپردازیم. به‌عنوان مثال، تعبیه حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، به معنای فقدان حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است که چنین موضوعی برای برخی از کاربران ناامیدکننده خواهد بود. علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد دوربین سه‌گانه هم سطح پنل پشتی هستند. در نهایت باید بگوییم که ال‌جی در تاریخ ۲۴ فوریه از جدیدترین گوشی‌های خود پرده‌برداری خواهد کرد.

منبع: The Verge

The post ال‌جی V50 نخستین گوشی ۵G این شرکت است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala