طبق تیزرها و رندرهای رسمی منتشر شده و البته گزارش‌های مختلف، ال جی تا چند روز دیگر در نمایشگاه MWC 2019 از دو گوشی G8 ThinQ و V50 ThinQ پرده‌برداری خواهد کرد. این یک تغییر قابل توجه نسبت به روند گذشته این شرکت محسوب می‌شود زیرا پیش از این، معمولا گوشی‌های سری G در فصل بهار و گوشی‌های سری V در فصل پاییز رونمایی می‌شدند.

اگر گوشی‌های تاشو مورد استقبال کاربران قرار بگیرند، این کمپانی اعلام کرده که آمادگی ساخت چنین گجتی را دارد.

حالا که سامسونگ می‌خواهد نخستین گوشی تاشو خود را معرفی کند، رییس تازه‌نفس بخش موبایل ال جی اعلام کرده که هنوز بازار آمادگی عرضه گوشی‌های تاشو را ندارد و به همین خاطر، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا اطلاع ثانوی چنین محصولی را تولید نکنند. اساسا، ال‌جی فکر می‌کند که در ابتدا تقاضا برای این گوشی‌ها بسیار پایین خواهد بود اما اگر گوشی‌های تاشو دیگر شرکت‌ها مورد استقبال کاربران قرار بگیرند، این کمپانی اعلام کرده که آمادگی ساخت چنین گجتی را دارد.

بخش موبایل ال جی که این روزها وضعیت مناسبی ندارد، امیدوار است که به لطف فناوری اینترنت ۵G، بار دیگر به دوران اوج خود برگردد. البته باید خاطرنشان کنیم که همه‌گیر شدن چنین فناوری جدیدی چند سالی طول می‌کشد ولی این کمپانی اعتقاد دارد که می‌تواند گوشی‌های ۵G باکیفیت‌تری را روانه‌ی بازار کند که در نهایت قادر به کنار گذاشتن رقبا خواهند بود. در هر صورت باید ببینم که نخستین گوشی ۵G این شرکت یعنی V50 ThinQ آیا می‌تواند توجه کاربران را جلب کند یا نه.

منبع: Phone Arena

The post ال‌جی می‌گوید تا اطلاع ثانوی گوشی تاشو تولید نمی‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala