یک سال پس از عرضه موفقیت‌آمیز گوشی‌های هواوی P20 در پاریس، این شرکت بار دیگر در ماه مارس در شهر پاریس از نسل جدید این گوشی‌ها تحت عنوان هواوی P30 پرده‌برداری می‌کند. ساعاتی قبل، اکانت توییتر این شرکت با انتشار یک پست، اعلام کرد که گوشی‌های مذکور در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) رسما معرفی خواهند شد. در تیزر کوتاهی که به همراه این پست منتشر شده، می‌توانیم تصاویری از چند مکان توریستی پاریس را مشاهده کنیم که افکت زوم بر روی آن‌ها اجرا شده؛ این موضوع احتمالا به توانایی زوم دوربین گوشی‌های هواوی P30 اشاره دارد.

روزی روزگاری بیشتر شرکت‌های فعال در صنعت گوشی‌های هوشمند، در نمایشگاه‌های MWC بسیاری از محصولات مهم خود را معرفی می‌کردند. اما حالا، برخی از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند برای پرده‌برداری از جدیدترین محصولات خود، از این نمایشگاه فاصله بگیرند. همانطور که سامسونگ چند روز زودتر از آغاز نمایشگاه MWC در یک شهر دیگر می‌خواهد از جدیدترین پرچم‌داران خود رونمایی کند، هواوی هم تصمیم گرفته یک ماه پس از این نمایشگاه، گوشی‌های هواوی P30 را معرفی کند.

هواوی P30

در رابطه با این گوشی‌ها هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده اما بر اساس همین اطلاعات پراکنده، ظاهرا این گجت‌ها از بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل و سه تا چهار دوربین اصلی (با توجه به مدل موردنظر) بهره می‌برند. تصویر منتشر شده به همراه دعوتنامه، احتمالا به قابلیت زوم هیبریدی ۱۰ برابری هواوی P30 اشاره دارد. در ارتباط با جزئیات این دوربین هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت اظهارنظر کنیم ولی ظاهرا علاوه بر این زوم هیبریدی، دوربین موردنظر از حداقل زوم اپتیکال ۵ برابری و سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

البته عدم معرفی این گوشی در نمایشگاه MWC، به معنای دست خالی بودن آن در شهر بارسلون نیست. زیرا طبق گزارش‌های منتشر شده و بر اساس دعتونامه هواوی، این شرکت در نمایشگاه مذکور از نخستین گوشی تاشو خود که از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند، پرده‌برداری خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تیزر کوتاه مربوط به مراسم معرفی هواوی P30 را مشاهده کنید.

منبع: Slash Gear

The post تاریخ معرفی هواوی P30 رسما اعلام شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala