کمپانی ویوو ساعاتی قبل از گوشی ویوو V15 پرو پرده‌برداری کرد که از طراحی و ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد. در پنل جلویی این گوشی، نمایشگر ۶.۳۹ اینچی سوپر AMOLED قرار دارد که فاقد هر نوع بریدگی است. به‌لطف بهره‌گیری از دوربین سلفی پاپ‌آپ، نسبت این نمایشگر به بدنه، ۹۱.۶۴ درصد است و از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۱۶ بهره می‌برد. برای این گوشی از نسل پنجم حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده شده و به همین خاطر سرعت و دقت بالایی دارد.

وظیفه‌ی پردازش‌های ویوو V15 پرو بر عهده تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۵ است که در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم قرار دارد. البته مدل مبتنی بر ۸ گیگابایت حافظه رم تنها در بازارهای معدودی عرضه می‌شود. حداکثر حافظه داخلی آن به ۱۲۸ گیگابایت می‌رسد که البته با استفاده از کارت حافظه microSD می‌توان آن را افزایش داد.

ویوو V15 پرو

پنل پشتی ویوو V15 پرو ظاهر جذابی دارد. رنگ گرادیان این پنل باعث شده طیف‌های تاریک و روشن رنگ آبی به نمایش در بیاید. همچنین مدل قرمز رنگ این گوشی هم در بازارهای مشخصی عرضه می‌شود. از دیگر نقاط قوت این گوشی، دوربین‌های آن است. در پنل پشتی سه دوربین قرار دارد که دوربین اصلی واجد سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی است و در محیط‌های کم‌نور، با ترکیب پیکسل‌ها می‌تواند با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی عکس‌های باکیفیتی را ثبت کند. در کنار دوربین اصلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود و در نهایت باید به دوربین سوم اشاره کنیم که از سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد. دوربین سلفی پاپ‌آپ این گوشی هم واجد سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌های سلفی بسیار باکیفیتی را ثبت کند.

انرژی گوشی ویوو V15 پرو از جانب یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود این گوشی از فناوری شارژ سریع Dual Engine پشتیبانی می‌کند که با بهره‌گیری از آن شارژ باتری در عرض ۱۵ دقیقه از ۰ به ۲۴ درصد می‌رسد.

قیمت مدل پایه این گوشی در هند ۴۰۷ دلار است که با این قیمت، باید با گوشی‌هایی مانند پوکوفون F1 و نوکیا ۸.۱ رقابت کند. پیش‌فروش این گوشی از امروز آغاز می‌شود و از تاریخ ۶ مارس روانه‌ی بازار هند خواهد شد. هنوز در مورد عرضه آن در دیگر کشورها اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: Android Authority

The post گوشی ویوو V15 پرو با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی پاپ‌آپ معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala