همانطور که انتظارش را داشتیم، سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی اس ۱۰، از نسل جدید ایریاد کاملا بی‌سیم خود به نام گلکسی بادز پرده‌برداری کرد. در ادامه، به قابلیت‌های این ایرباد می‌پردازیم.

اول از همه باید بگوییم که ایرباد با همکاری AKG توسعه یافته به همین خاطر این ایربادها قادر به ارائه‌ی کیفیت صدای بسیار خوبی هستند. به گفته‌ی سامسونگ، عمر باتری گلکسی بادز برای استریم موسیقی به ۶ ساعت و برای مکالمه به ۵ ساعت می‌رسد. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که عمر باتری ایرپادهای اپل برای استریم موسیقی ۵ ساعت است. کیس گلکسی بادز هم می‌تواند تا هفت ساعت انرژی مورد نیاز این ایرباد را تامین کند. به‌لطف باتری ۲۵۲ میلی‌آمپر ساعتی این کیس، می‌توان زمان پخش موسیقی و مکالمه را به ترتیب به ۱۳ ساعت و ۱۱ ساعت رساند. در ضمن باید به پشتیبانی این کیس از شارژ بی‌سیم هم اشاره کنیم که کاربران گلکسی اس ۱۰ با بهره‌گیری از قابلیت شارژ معکوس این گوشی‌ها، به‌راحتی می‌توانند گلکسی بادز خود را شارژ کنند.

همچنین گلکسی بادز، از دستیار دیجیتالی بیکسبی هم بهره می‌برد این یعنی مثلا برای ارسال پیام یا بررسی وضعیت شارژ باتری، می‌توانید از فرامین صوتی استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های این ایرباد، تشخیص قرار گرفتن در گوشی است. این ایرباد در رنگ‌های مشکی، سفید و زرد از تاریخ ۸ مارس با قیمت ۱۳۰ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد. با توجه به قیمت و دیگر مشخصه‌های این محصول، می‌توان آن را رقیبی قدر برای ایرپاد اپل در نظر گرفت.

The post سامسونگ از گلکسی بادز رونمایی کرد؛ رقیبی قدر برای ایرپاد اپل appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala