دقایقی قبل، شرکت شیائومی در مراسم خود برای نمایشگاه MWC 2019 از مدل ۵G شیائومی Mi Mix 3 پرده‌برداری کرد. برخلاف مدل معمولی شیائومی می میکس ۳ که چند ماه قبل معرفی شد، این مدل از تراشه ۷ نانومتری اسنپ‌دراگون ۸۵۵ بهره می‌برد. شرکت‌های سازنده گوشی‌های اندرویدی به تازگی به استفاده از این تراشه روی آورده‌اند و تا مدتی دیگر، تعداد گوشی‌های مبتنی بر آن تا حد زیادی افزایش می‌یابد.

به غیر از پشتیبانی از اینترنت ۵G، این مدل تفاوت چندانی با مدل معمولی شیائومی می میکس ۳ ندارد. برای یادآوری، باید بگوییم این گوشی در بخش اسلایدر، از دو دوربین سلفی ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین دوگانه قرار گرفته در پنل پشتی هم متشکل از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. نمایشگر این گوشی مبتنی بر تکنولوژی سوپر AMOLED است و ۶.۳۹ اینچ اندازه دارد. به‌لطف بهره‌گیری از طراحی کشویی، نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی، به ۹۳.۴ درصد می‌رسد. در ضمن نباید افزایش ظرفیت باتری این مدل از شیائومی می میکس ۳ را از قلم بیندازیم که به‌دلیل بهره‌گیری از تراشه قدرتمندتر و مودم ۵G، به جای ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دارای ظرفیت ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

شیائومی می میکس 3

طبق اعلام شیائومی، قیمت پایه این گوشی از ۵۹۹ یورو شروع می‌شود ولی در مورد مقدار حافظه رم و حافظه داخلی مدل پایه آن اظهارنظر نکرده است. با توجه به این قیمت، به‌نظر می‌رسد این گوشی را باید ارزان‌ترین گوشی ۵G در نظر بگیریم. به گفته‌ی این شرکت، عرضه مدل ۵G شیائومی می میکس ۳ از ماه مه (اردیبهشت-خرداد) آغاز می‌شود.

منبع: Phone Arena

The post مدل ۵G شیائومی Mi Mix 3 با قیمت نه‌چندان بالا معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala