دقایقی قبل شرکت سامسونگ جدیدترین میان‌رده‌های خود به نام گلکسی A30 و گلکسی A50 را معرفی کرد که از نمایشگر Infinity-U سوپر AMOLED بهره می‌برند. همچنین گلکسی A50 نخستین میان‌رده‌ی سامسونگ است که حسگر اثر انگشت آن در زیر نمایشگر تعبیه شده و هر دو گوشی موردنظر دارای دوربین اولترا واید هستند.

گلکسی A50 از مشخصه‌های رده‌بالاتری بهره می‌برد. این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر AMOLED است و همانطور که گفتیم، حسگر اثر انگشت آن در زیر این نمایشگر تعبیه شده است. در پنل پشتی گلکسی A50 می‌توانیم دوربین سه‌گانه را مشاهده کنیم که شامل دوربین اصلی ۲۵ مگاپیکسلی و سنسور ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی است. در همین حین، گلکسی A30 در کنار بهره‌گیری از نمایشگر یکسان، از دوربین دوگانه بهره می‌برد که متشکل از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی است. دوربین‌های سلفی A30 و A50 هم به‌ترتیب دارای سنسور ۱۶ و ۲۵ مگاپیکسلی هستند.

انرژی هر دو گوشی گلکسی A30 و گلکسی A50 از طرف باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و خوشبختانه از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کنند. قلب تپنده گوشی‌های A50 و A30 به‌ترتیب اگزینوس ۹۶۱۰ و اگزینوس ۷۹۰۴ است. گلکسی A50 در دو مدل مبتنی بر ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش روانه‌ی بازار می‌شود. گلکسی A30 هم از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۴/۶۴ گیگابایت بهره می‌برد.

سامسونگ هنوز در رابطه با قیمت و تاریخ دقیق عرضه این گوشی‌ها اظهارنظر نکرده است ولی با توجه به رویکرد سامسونگ در قابل گوشی‌های سری گلکسی M، احتمالا این گوشی‌های میان‌رده هم در ابتدا در برخی کشورهای آسیایی مانند هند روانه‌ی بازار می‌شود. کاربران برای خرید گلکسی A50 از بین رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و مرجانی حق انتخاب دارند که غیر از مورد آخر، گلکسی A30 هم در این رنگ‌ها روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: SamMobile

The post سامسونگ از گوشی‌های میان‌رده گلکسی A50 و گلکسی A30 رونمایی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala