روز گذشته سایت SamMobile گزارشی را در مورد گلکسی نوت ۱۰ منتشر کرد. طبق این گزارش، به احتمال زیاد سامسونگ برای این گوشی از دوربین چهارگانه استفاده خواهد کرد.

یکی از نکات قابل توجه در مورد این گوشی، شماره مدل آن یعنی SM-N975F است. برخلاف مدل‌های قبلی گلکسی نوت، این شماره با عدد صفر به پایان نمی‌رسد که ظاهرا این موضوع به احتمالا عرضه آن در دو مدل ۴G LTE و ۵G برمی‌گردد، زیرا مطمئنا در زمان عرضه این گوشی هم شبکه‌های ۵G چندان فراگیر نخواهند بود.

هنوز معلوم نیست که آیا این مدل از گلکسی نوت ۱۰ از ۴ دوربین اصلی مدل ۵G گلکسی اس ۱۰ بهره می‌برد یا اینکه سامسونگ دوربین‌های جدیدی را تعبیه می‌کند. در این رابطه هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

گلکسی نوت 10

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گفته می‌شود گلکسی نوت ۱۰ دارای نمایشگر ۶.۶۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ است. یکی دیگر از شایعات به حذف جک هدفون از این گوشی اشاره دارد که با توجه فقدان آن در گلکسی فولد، این موضوع چندان بعید به نظر نمی‌رسد. همچنین نباید پتنت ثبت شده در رابطه با تعبیه دوربین در قلم S Pen را فراموش کنیم که شاید برای این گوشی شاهد عملی شدن این تکنولوژی باشیم.

در هر صورت، هنوز ماه‌ها تا رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ فاصله داریم. شاید سامسونگ در نمایشگاه IFA از این گوشی پرده‌برداری کند ولی با توجه به جدیدترین اقدامات سامسونگ، احتمالا چند روز مانده به آغاز این نمایشگاه در اوایل سپتامبر، سامسونگ یک مراسم اختصاصی برای معرفی این گوشی برگزار خواهد کرد.

منبع: GSM Arena

The post گلکسی نوت ۱۰ احتمالا از ۴ دوربین اصلی بهره می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala