وب‌سایت Digital Trends ادعا می‌کند محصولی که به تازگی عکس‌های آن را منتشر کرده و آن را در اختیار دارد، پرچمدار جدید هواوی یعنی گوشی هواوی P30 Pro است.

این تصاویر البته مربوط به یک نسخه واقعی ای هواوی P30 پرو نمی‌شود و تنها یک نسخه ماکت است. این یعنی نمایشگر این گوشی روشن نمی‌شود اما با این وجود، دیجیتال ترندز می‌گوید اجازه نداشته که تصاویر بخش جلویی این گوشی را منتشر کند. همچنین رنگ این گوشی نیز نهایی نیست و ممکن است هواوی P30 Pro در نهایت با رنگ‌هایی متفاوت از چیزی که در عکس زیر می‌بینیم، منتشر شود اما طراحی بخش پشتی گوشی، نهایی شده است.

اگر برای شما سوال شده که چرا پشت این گوشی برند هواوی دیده نمی‌شود و جای آن عبارت Vogue نوشته شده، باید بگوییم که Vogue و Link اسم‌های کد هستند که هواوی برای مخفی کردن محصولات خود از آن‌ها استفاده می‌کند. در زمان معرفی، جای عبارت Link در پشت این گوشی، برند لایکا را مشاهده خواهیم کرد. صحبت از لایکا و دوربین شد، این عکس‌ها از یک جنبه با چیزهایی که شنیده بودیم مغایرت دارد و آن تعداد دوربین است.

ممکن است با توجه به وجود سه دوربین، بگویید این ماکت متعلق به نسخه معمولی هواوی P30 است و اشتباها این گوشی هواوی P30 Pro عنوان شده اما فردی که این ماکت را در اختیار Digital Trends قرار داده، اعلام کرده که این گوشی نسخه Pro از هواوی P30 است. گوشی چهار دوربینه P30 که عکس‌های آن چند باری منتشر شده، درواقع نسخه ۵G از گوشی P30 خواهد بود. این کار هواوی ما را یاد گلکسی اس ۱۰ و نسخه ۵G آن می‌اندازد که نسخه ۵G دارای چهار دوربین در بخش پشتی و سه دوربین در بخش جلویی است. حالا هواوی نیز اقدامی مشابه کرده و نسخه ۵G که قطعا گران‌ترین نسخه P30 خواهد بود، چهار دوربین در بخش پشتی دارد.

از جنبه طراحی، Digital Trends می‌گوید که این گوشی در دست حسی مثل هواوی میت ۲۰ پرو دارد اما همچنان شمایل کلی دستگاه، شبیه به نسل قبلی این گوشی یعنی هواوی P20 Pro است.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز هنوز اطلاعات خاصی در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این گوشی با پردازنده Kirin 980 عرضه خواهد شد. مراسم معرفی این گوشی نیز یک ماه دیگر برگزار خواهد شد و زمان زیادی تا آشنایی با خانواده هواوی P30 باقی نمانده است. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post اولین تصاویر واقعی از هواوی P30 Pro منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala