در چند روز گذشته شرکت‌های سامسونگ و هواوی از نخستین گوشی‌های تاشو خود رونمایی کردند و در این میان شرکت‌هایی مانند اوپو و شیائومی تصاویر و ویدیوهایی از گجت‌های تاشو خود منتشر کرده‌اند. اما مدتی قبل، گزارشی مبنی بر تلاش موتورولا برای توسعه گوشی RAZR تاشو منتشر شد. حالا طبق اظهارنظر یکی از مدیران ارشد این کمپانی، موتورولا در این زمینه به‌صورت جدی وارد عمل شده است.

روز گذشته، نائب رییس بخش محصول موتورولا طی یک مصاحبه اعلام کرد که این شرکت سخت مشغول توسعه نخستین گوشی تاشو خود است و گفته که این محصول مانند گجت‌های رقیب در آینده نزدیک روانه‌ی بازار می‌شود. اگرچه این اظهارنظر مبهم است و در آن به تاریخ حدودی عرضه گوشی مذکور اشاره‌ای نشده، ولی در هر صورت حالا می‌توانیم انتظار گوشی تاشو موتورولا را داشته باشیم. در همین زمینه باید بگوییم که شرکت موتورولا معمولا در ماه ژوئن گجت‌های جدیدی را معرفی می‌کند و شاید در این مراسم، حداقل برنامه‌های این شرکت در زمینه‌ی توسعه گجت‌های تاشو اعلام شود.

موتورولا

این مقام ارشد در بخش دیگری از مصاحبه اعلام کرده که آن‌ها در این زمینه رویکردهای مختلفی را مورد بررسی قرار داده‌اند و گفته که کاربران این گوشی نگرانی بابت خراش دادن صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر این گوشی نخواهند داشت که این موضوع، احتمالا به معنای بهره‌گیری این گجت از نمایشگر داخلی است. در نهایت باید به پتنت ثبت شده از جانب این شرکت اشاره کنیم که طبق آن، گوشی تاشو موتورولا از طراحی مشابه گوشی معروف RAZR بهره می‌برد و باید ببینیم که آیا همین طرح عملی می‌شود یا اینکه شاهد طراحی دیگری خواهیم بود.

منبع: Phone Arena

The post گوشی تاشو موتورولا در آینده‌‌ی نزدیک روانه‌ی بازار می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala