در جریان نمایشگاه MWC 2019 بدون شک گوشی‌های گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایکس، دو محصول بسیار پر سروصدا بودند که توجهات زیادی را به خود جلب کردند. نکته‌ی قابل توجه در مورد این دو گجت این است که از طراحی‌های بسیار متفاوتی بهره می‌برند و کاملا واضح است که مدیرعامل بخش موبایل هواوی، «ریچارد یو» (Richard Yu) کدام طراحی را می‌پسندد.

او طی یک مصاحبه با سایت Business Insider گفته که آن‌ها مدتی به‌صورت همزمان مشغول توسعه سه نوع گجت تاشو مختلف بوده‌اند که یکی از آن‌ها هم شباهت زیادی به طراحی گلسی فولد داشته ولی به گفته او «حتی از طرح نهایی این گوشی هم بهتر بود». در نهایت، «ریچارد یو» با گفتن «این طراحی خوب نیست»، شخصا توسعه گوشی تاشو مشابه گلکسی فولد را متوقف کرده است.

هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس

او در ادامه مصاحبه در رابطه با گلکسی فولد گفته: «شخصا احساس می‌کنم که تعبیه دو نمایشگر در بخش داخلی و بیرونی، گوشی را بیش از حد سنگین می‌کند.» فارغ از اینکه کدام نوع طراحی را می‌پسندید، گوشی‌های تاشو در ابتدای راه خود هستند و کاربران بسیار خاصی را موردنظر قرار داده‌اند زیرا کاربران معمولی توان پرداخت ۲۰۰۰ یورو برای گلکسی فولد و پرداخت ۲۳۰۰ یورو برای هواوی میت ایکس ندارد. امیدواریم این رقابت همه‌جانبه با همین سرعت فعلی ادامه‌دار باشد تا هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ قیمت‌ها، در آینده‌ی نزدیک شاهد بهبودهای قابل توجهی باشیم.

منبع: GSM Arena

The post مدیرعامل هواوی می‌گوید طراحی گلکسی فولد سامسونگ خوب نیست appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala