وان پلاس ۷ و مدل ۵G آن بدون شک از موردانتظارترین گوشی‌های ۲۰۱۹ محسوب می‌شوند. اگرچه این گوشی چند ماه دیگر معرفی می‌شود، اما حالا به لطف رندرهای منتشر شده می‌توانیم در مورد جزئیات طراحی آن صحبت کنیم.

اولین تفاوت اصلی پنل جلویی وان پلاس ۷ نسبت به نسل قبلی، فقدان بریدگی نمایشگر در بخش فوقانی آن است. سال گذشته، وان‌پلاس به بهره‌گیری از بریدگی نمایشگر روی آورد ولی حالا این شرکت، مشخصه مذکور را برای افزایش نسبت نمایشگر به بدنه، کنار گذاشته است. در همین رابطه، باید بگوییم که وان پلاس ۷ از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد که نسبت آن به بدنه، به ۹۵ درصد می‌رسد.

به دلیل همین درصد بالا، در پنل جلویی جایی برای دوربین سلفی وجود ندارد و به همین خاطر گوشی مذکور از دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره می‌برد. همچنین اسپیکر مکالمه هم در لبه‌ی فوقانی با ظرافت زیادی تعبیه شده است. در پنل پشتی هم می‌توانیم دوربین سه‌گانه به همراه فلش LED و ظاهراً سیستم فوکوس خودکار لیزری را مشاهده کنیم. لوگوی وان‌پلاس هم در پایین دوربین قرار گرفته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، وان پلاس ۷ از تراشه ۷ نانومتری اسنپ‌دراگون ۸۵۵ بهره می‌برد که در کنار آن ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم در نظر گرفته شده. علاوه بر این، می‌توانیم انتظار عرضه‌ی مدل‌های مبتنی بر ۸/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی را هم داشته باشیم.

جدیدترین پرچم‌دار وان‌پلاس از تازه‌ترین رابط کاربری Oxygen OS که مبتنی بر اندروید پای است، بهره می‌برد. در کنار موارد ذکر شده، باید خاطرنشان کنیم انرژی این پرچم‌دار را یک باتری ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند و در ضمن، این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. اگر این رندرها صحت داشته باشند، وان پلاس ۷ مانند وان‌پلاس ۶T فاقد جک هدفون خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیوی این رندر را مشاهده کنید.

منبع: Phone Arena

The post رندرهای وان‌پلاس ۷ طراحی و دوربین پاپ‌آپ این گوشی را نشان می‌دهند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala