در ماه ژانویه از گوشی آنر ویو ۲۰ رونمایی شد و تا مدتی دیگر شاهد معرفی جدیدترین پرچم‌دار این برند خواهیم بود. طبق گزارش منتشر شده، آنر ۲۰ از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و نمایشگر اولد ۶.۱ اینچی بهره می‌برد.

همانطور که انتظارش را داشتیم، قلب تپنده آنر ۲۰ تراشه ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ است که در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده. در کنار این موارد، گوشی مذکور از قابلیت‌های نرم‌افزاری Turbo بهره می‌برد که می‌توانند بهره‌وری گوشی را در مواقع موردنیاز افزایش دهند.

آنر 20

در پنل پشتی، دوربین سه‌گانه این گوشی توجهات را جلب می‌کند که متشکل از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی است ولی هنوز در مورد دیگر جزئیات این دوربین‌ها نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم. طبق این گزارش، ظاهرا دوربین مذکور نمره ۱۰۸ را از DxOMark دریافت کرده که این یعنی دوربین آنر ۲۰ پشت سر هواوی میت ۲۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس قرار می‌گیرد.

اگرچه هواوی فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی را معرفی کرده، ولی آنر ۲۰ از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند و انرژی آن هم از طریق یک باتری ۳۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی مجهز به نسخه نهم رابط کاربری EMUI مبتنی بر اندروید پای باشد و با توجه به فقدان حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، پس به احتمال زیاد از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. قیمت مدل پایه این گوشی هم ۲۹۹۹ یوان (۴۴۷ دلار) است و برای خرید مدل مبتنی بر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم باید مبلغ ۳۷۹۹ یوان (۵۶۷ دلار) بپردازید.

آنر 20

منبع: GSM Arena

The post مشخصات و رندر گوشی آنر ۲۰ افشا شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala