شرکت ویوو در تاریخ یکم اسفند ماه، گوشی V15 Pro را معرفی کرد که این گوشی در زیر سایه خبرهای شیائومی Mi 9 و گلکسی اس ۱۰، گم شد. حالا این شرکت یک نسخه ارزان‌تر از این گوشی را با نام V15 معرفی کرده که سه دوربین در بخش پشتی دارد، دوربین سلفی آن به صورت خودکار از لبه بالایی گوشی بیرون می‌آید و نمایشگری بزرگ با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، دارد.

این گوشی نسبت به نسخه Pro، پردازنده پرچمدار خود را از دست داده و خبری هم از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در این گوشی نیست اما دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هنوز در این گوشی وجود دارد.

گوشی ویوو V15 از پردازنده Heilo P70 ساخت شرکت مدیاتک استفاده می‌کند و در کنار آن حافظه رم ۶ گیگابایتی وجود دارد. نمایشگر گوشی اندازه ۶.۵۳ اینچی دارد و از نوع LCD با رزولوشن Full HD+ است. نسبت تصویر این نمایشگر هم ۱۹.۵ به ۹ خواهد بود. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایتی است و پشتیبانی از کارت حافظه microSD هم در این گوشی وجود دارد که کاربران می‌توانند تا سقف ۲۵۶ گیگابایت microSD را به این گوشی اضافه کنند. سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دوربین V15 Pro در این گوشی با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جایگزین شده اما دو دوربین دیگر، با نسخه پرو فرقی ندارد. این یعنی دوربین دوم دستگاه ۸ مگاپیکسلی و با زاویه عریض است و دوربین سوم هم ۵ مگاپیکسلی است که برای سنجش عمق میدان کاربرد دارد.

از آن‌جایی که این گوشی بزرگ‌تر شده، باتری این دستگاه هم حالا ظرفیت بیشتری دارد و ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است که توسط پورت مایکرو USB شارژ می‌شود. اینکه هنوز گوشی‌هایی با پورت مایکرو USB تولید می‌شوند، ناامید کننده است. رابط کاربری این گوشی، Funtouch 9 است که بر پایه اندروید پای ساخته شده و سنسور اثر انگشت هم در این گوشی به بخش پشتی منتقل شده در صورتی که در نسخه Pro، در زیر نمایشگر قرار داشت.

این گوشی در دو رنگ آبی و قرمز عرضه می‌شود که از این نظر به V15 Pro شباهت دارد. قیمت این گوشی نیز حدود ۳۴۵ دلار تعیین شده که این گوشی را به یکی از بهترین گوشی‌ها در این رده قیمتی تبدیل می‌کند. شما درباره این گوشی ویوو و به طور گوشی‌های این شرکت، چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post گوشی ویوو V15 معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala