چندی پیش اولین تصاویر رندر از گوشی وان پلاس ۷ را به شما نشان دادیم و حالا اولین عکس واقعی از این گوشی منتشر شده که طراحی بخش جلویی این محصول را به خوبی نشان می‌دهد.

تصاویری که پیش‌تر توسط OnLeaks منتشر شده بود، رندرهایی گرافیکی از این گوشی بودند که نمایش می‌داد در وان پلاس ۷ شاهد سه دوربین در بخش پشتی خواهیم بود و همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز قرار است در لبه بالایی بدنه و به صورت پاپ‌آپ باشد. همچنین نمایشگر اصلی دستگاه به دلیل نبود دوربین سلفی، حاشیه‌های بسیار کوچکی داشت که ظاهر جذابی به این گوشی داده بود.

باقی طراحی این گوشی نیز شباهت زیادی به گوشی‌های کنونی وان پلاس دارد و این یعنی همچنان شاهد پورت USB-C و دو محظه خروجی صدا در لبه پایینی گوشی خواهیم بود که احتمالا فقط یکی برای بلندگو و دیگری برای میکروفون وان پلاس ۷ خواهد بود. در لبه سمت راست این گوشی نیز دوباره شاهد دکمه پاور و دکمه مخصوص تغییر وضعیت صدای گوشی هستیم. در لبه سمت چپ هم دکمه یک‌پارچه کم و زیاد کردن صدا وجود دارد.

یک نکته جالب که در عکس زیر توجهات را جلب می‌کند، این است که به نظر می‌رسد حاشیه مشکی رنگ دور نمایشگر، در چهار طرف گوشی اندازه یکسان دارد که اگر این چنین باشد، زیبایی این گوشی در بخش جلویی، دو چندان خواهد شد. در حال حاضر تنها گوشی که حاشیه‌های یکسان در اطراف نمایشگر دارد آیفون‌های جدید اپل (با در نظر نگرفتن بریدگی نمایشگر) هستند.

به طور کل با اضافه شدن دوربین سوم در بخش پشتی و جابه‌جایی دوربین سلفی دستگاه از بریدگی نمایشگر به لبه بالایی و استفاده از مکانیزم پاپ‌آپ، اصلی‌ترین تغییرات طراحی این گوشی خواهند بود. در زیر پوسته این گوشی نیز مثل همیشه انتظار آخرین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگن ۸۵۵ را باید داشته باشیم. از دیگر مشخصات فنی این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست. متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که دوربین سوم در بخش پشتی چگونه خواهد بود و آیا لنزی با زاویه عریض در این بخش می‌بینیم یا خیر. شما درباره وان پلاس ۷ و تغییرات آن چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post عکسی جدید از وان پلاس ۷ لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala