بر اساس گزارش تازه‌ای از بلومبرگ، سامسونگ مشغول ساخت دو گوشی تاشو جدید با طراحی‌های متنوع است. باید خاطرنشان کنیم که نمایشگر انعطاف‌پذیر گلکسی فولد در بخش داخلی آن قرار دارد و برای بهره‌گیری از آن، باید مانند کتاب باز شود اما طبق این گزارش، یکی از این گوشی‌های تاشو جدید مانند هواوی میت ایکس، از نمایشگر انعطاف‌پذیر بیرونی بهره می‌برد و گوشی تاشو دیگر هم مبتنی بر طراحی عمودی به همراه یک نمایشگر کوچک در بخش بیرونی است.

این گوشی‌های تاشو جدید در اواخر ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار می‌شوند.

گوشی مبتنی بر مکانیزم عمودی شباهت زیادی به طراحی گوشی تاشو موتورولا RAZR دارد و بلومبرگ اعلام کرده که این گوشی سامسونگ در اواخر ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار می‌شود. کمی بعد از آن هم باید انتظار عرضه‌ی گوشی مشابه هواوی میت ایکس را داشته باشیم.

گلکسی فولد قرار است در ماه آوریل روانه‌ی بازار شود اما ظاهرا سامسونگ همچنان مشغول بهینه‌سازی آن برای افزایش دوام آن است. در همین زمینه، باید بگوییم که مدل‌های به نمایش در آمده در نمایشگاه MWC دارای مشکل ناهموار بودن نمایشگر بوده‌اند که این موضوع در کنار میزان دوام آن، نگرانی‌های زیادی به وجود آورده است. حتی یک منبع آگاه طی مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده که سامسونگ شاید تعویض رایگان نمایشگر گلکسی فولد را به‌عنوان خدمات پس از فروش به خریداران این گجت پیشنهاد دهد.

منبع: The Verge

The post سامسونگ مشغول ساخت ۲ گوشی تاشو جدید است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala