در نمایشگاه MWC 2019، دو گوشی ال جی G8 و ال‌جی V50 معرفی شدند ولی این شرکت به قیمت و تاریخ عرضه آن‌ها اشاره نکرد. حالا کمپانی ال‌جی اعلام کرده که کاربران ساکن کره‌ جنوبی از تاریخ ۱۵ مارس می‌توانند گوشی ال‌جی جی ۸ را به قیمت ۸۹۷۶۰۰ وون (۷۹۵ دلار) پیش‌خرید کنند و این گوشی از تاریخ ۲۲ مارس روانه‌ی بازار این کشور می‌شود.

این شرکت همچنین اعلام کرده که تا یک سال، نمایشگر این گوشی را در صورت خراب شدن به‌صورت رایگان تعویض می‌کند و همراه با ال جی G8، یک کیس رایگان هم تحویل خریدار داده می‌شود. از بین مشخصی‌های این گوشی می‌توانیم به نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ اشاره کنیم. قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است و در کنار آن ۸ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده.

ال جی G8

در پنل پشتی آن می‌توانیم سه دوربین را مشاهده کنیم که متشکل از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و دوربیت اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی است. در پنل جلویی هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ToF تعبیه شده است.

از بین دیگر ویژگی‌های شاخص این گوشی نباید قابلیت Hand ID را از قلم بیندازیم که با شناسایی الگوی رگ‌های کف دست کاربر، می‌تواند گوشی را آنلاک کند. ال جی G8 از اندروید پای مجهز به رابط کاربری ال‌جی بهره می‌برد و انرژی آن از طریق باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

منبع: GizChina

The post قیمت و تاریخ عرضه گوشی ال‌جی جی ۸ اعلام شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala