شیائومی قصد دارد تا ۶ روز دیگر سومین محصول از خانواده گوشی‌های ردمی را معرفی کند. ردمی هم اکنون برندی جدا از زیر مجموعه شیائومی به حساب می‌آید و تا کنون دو گوشی بسیار خوب ردمی نوت ۷ و نوت ۷ پرو از این برند، معرفی شده‌اند. حالا قرار است سومین گوشی از این برند با نام ردمی ۷ در تاریخ ۲۷ اسفندماه، در کنار ردمی نوت ۷ پرو، در کشور چین معرفی شود. حالا امروز مدیرعامل شیائومی آقای Lu، عکسی از جعبه این محصول در حساب کاربری خود در شبکه Weibo منتشر کرده است.

اگرچه جعبه این گوشی چیز زیادی از محصول قرار گرفته در آن به ما نمی‌دهد، اما حداقل می‌دانیم که این گوشی آماده عرضه شده و احتمالا مدت کوتاهی پس از معرفی، برای فروش عرضه خواهد شد. ممکن است مدیرعامل شیائومی با انتشار عکس از سه جعبه گوشی ردمی ۷ به ما بخواهد بگوید که این شرکت قصد دارد رکورد فروش ردمی نوت ۷ که در اولین ماه یک میلیون فروش داشت را با این بشکند.

گوشی ردمی ۷ از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز میان‌رده‌ای خوب به حساب می‌آید. از نظر اندازه گویا کمی کوچک‌تر از دو گوشی دیگر ردمی خواهد بود. نمایشگر ردمی ۷ قرار از ۶.۲۶ اینچی با نسبت نمایش ۱۹:۹ باشد و رزولوشن آن هم اچ‌دی‌پلاس خواهد بود. پردازنده این گوشی اسنپدراگن ۶۳۲ است و در کنار آن ۳ گیگابایت حافظه رم وجود خواهد داشت. حافظه داخلی این محصول ۶۴ گیگابایتی است اما احتمالا در نسخه‌ای ارزان‌تر با رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی هم عرضه می‌شود.

از نظر باتری، این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت که متاسفانه خبری از پورت USB-C نیست و این گوشی با پورت مایکرو USB عرضه و شارژ می‌شود. دوربین اصلی ردمی ۷ قرار است ۱۲ مگاپیکسلی باشد و دوربین دوم برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره هم در این گوشی وجود خواهد داشت. در بخش جلویی و در بریدگی کوچک نمایشگر ردمی ۷، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد و حاشیه پایینی نمایشگر گوشی، از دو گوشی دیگر ردمی نوت ۷، بزرگ‌تر خواهد بود.

سنسور اثر انگشت هم در بخش پشتی محصول قرار می‌گیرد. در نهایت این محصول با این مشخصات سخت‌افزاری، با قیمت مقرون به صرفه حدودی ۱۱۸ دلار عرضه می‌شود. شما درباره این گوشی و دیگر محصولاتی که اخیرا تحت برند ردمی عرضه شده‌اند، چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post اولین تصویر از جعبه گوشی شیائومی ردمی ۷ منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala