اگرچه پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال از جهات مختلف (به خصوص دوربین) گوشی‌های فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شوند، اما طراحی آن‌ها اصلا جذاب نیست. در این میان، بریدگی نمایشگر بسیار بزرگ پیکسل ۳ ایکس‌ال مورد انتقادات زیادی قرار گرفت.

حالا این بار ظاهرا گوگل می‌خواهد برای نسل بعدی گوشی‌های پیکسل از نمایشگرهای حفره‌دار استفاده کند. طبق طرحی که منتشر شده، به‌نظر می‌رسد حداقل یکی از این گوشی‌ها دارای نمایشگر حفره‌دار است. البته این طرح هنوز از طرف منابع مختلف تایید نشده اما اگر گوگل در نهایت این طراحی را عملی کند، حداقل نسبت به مدل قبلی شاهد ظاهر بهتری خواهیم بود. البته به احتمال زیاد تعبیه دو دوربین سلفی در حفره نمایشگر هم مورد انتقاد کاربران زیادی قرار می‌گیرد ولی حداقل اندازه آن کوچک‌تر از بریدگی نمایشگر حجیم نسل قبلی به حساب می‌آید.

گوگل

یکی دیگر از نکات قابل توجه این طرح منتشر شده، مربوط به پنل پشتی است. در این طرح جزئیات طراحی دوربین‌های اصلی نشان داده نشده ولی با توجه به اندازه آن، می‌توانیم انتظار ارائه‌ی دوربین دوگانه را داشته باشیم. گوگل تا حالا با دوربین تک لنز عملکرد شگفت‌انگیزی داشته است و باید ببینیم با دوربین دوگانه چه کارهایی می‌تواند انجام دهد.

در ضمن در پنل پشتی هم جایگاه حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود. بنابراین اگر این طرح صحت داشته باشد، می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر یا تعبیه آن در دکمه پاور را داشته باشیم. در نهایت باید بگوییم که با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه این گوشی‌ها، مطمئنا حجم اخبار پیرامون آن‌ها هم افزایش می‌یابد.

منبع: Phone Arena

The post گوگل پیکسل ۴ احتمالا از نمایشگر حفره‌دار بهره می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala