پوکوفون F1 یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های موجود محسوب می‌شود. این گوشی علی‌رغم بهره‌گیری از اسنپ‌دراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اروپا با قیمت ۳۲۹ یورو فروخته می‌شود. اما بسیاری از افراد توان خرید چنین گوشی هوشمندی را ندارد و ظاهرا شیائومی برای این دسته از کاربران می‌خواهد مدل میان‌رده پوکوفون را روانه‌ی بازار کند.

با توجه بنچمارک منتشر شده در گیک‌بنچ، مدل میان‌رده پوکوفون به جای بهره‌گیری از اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ است. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که کوالکام تراشه‌های جدیدتر اسنپ‌دراگون ۶۷۰ و ۶۷۵ را عرضه کرده ولی این تراشه هم روی هم رفته عملکرد خوبی دارد. در حقیقت، از بین جدیدترین گوشی‌های شیائومی که مجهز به این تراشه هستند می‌توانیم به ردمی نوت ۷ و Mi A2 اشاره کنیم.

این گوشی که اسم رمز آن «اورانوس» است، از ۴ گیگابایت حافظه رم و اندروید پای بهره می‌برد. از لحاظ ویژگی‌های ظاهری هم می‌توانیم انتظار نمایشگر دارای بریدگی و جک هدفون را داشته باشیم. همچنین به احتمال زیاد این گوشی از دوربین دوگانه بهره می‌برد. در حال حاضر معلوم نیست که این گوشی چه زمانی روانه‌ی بازار می‌شود ولی با توجه به سابقه شیائومی، قیمت آن احتمالا زیر ۲۰۰ دلار خواهد بود.

منبع: Phone Arena

The post مدل میان‌رده شیائومی پوکوفون به‌زودی عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala