هر ساله، تقریبا ۲ تا ۳ ماه بعد از معرفی پرچم‌داران هواوی، برند آنر هم از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی می‌کند. امسال هم از این قاعده مستثنا نیست و طبق اعلام این شرکت، در تاریخ ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت) گوشی‌های آنر ۲۰ پرده‌برداری خواهند شد.

معمولا، آنر فقط یک پرچم‌دار معرفی می‌کند و در این زمینه می‌توانیم به آنر ۱۰ که سال گذشته معرفی شد و نسل‌های قبلی آن اشاره کنیم. اما ظاهرا امسال باید انتظار معرفی دو پرچم‌دار آنر را داشته باشیم.

نخستین گوشی آنر ۲۰ نام دارد و جانشین مستقیم نسل قبلی خود یعنی آنر ۱۰ محسوب می‌شود. این گوشی‌ها مبتنی بر ارزان‌ترین پرچم‌دار هواوی هستند و این یعنی از لحاظ ظاهری باید انتظار بهره‌گیری از نمایشگر کم‌حاشیه بزرگ مجهز به بریدگی را داشته باشیم. همچنین تعبیه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی (البته با طراحی کمی متفاوت) و وجود تراشه کایرین ۹۸۰ در داخل گوشی هم بسیار محتمل است.

آنر 20

دعوتنامه مراسم معرفی آنر ۲۰

دومین گوشی آنر ۲۰ پرو نام دارد و گفته می‌شود بر اساس هواوی P30 پرو طراحی و ساخته شده است. از لحاظ دوربین، ظاهرا برای اینکه با P30 پرو تفاوت داشته باشد، چینش دوربین چندگانه آن برعکس گوشی هواوی است. علاوه بر این، با توجه به قیمت مقرون به صرفه گوشی‌های آنر، تعبیه نمایشگر با لبه‌های خمیده هم بعید به‌نظر می‌رسد. این گوشی هم دارای تراشه کایرین ۹۸۰ خواهد بود.

اگرچه آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو از بسیار جهات مشابه همتاهای ساخت هواوی هستند، اما بین آن‌ها تفاوت‌های کلیدی وجود دارد. مشخصا، از لحاظ دوربین باید انتظار بهره‌گیری از دوربین‌های معمولی‌تری را داشته باشیم. البته با توجه به تصویر مربوط به دعوتنامه، احتمالا این گوشی‌ها از لحاظ عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت.

منبع: Phone Arena

The post تاریخ معرفی گوشی‌های آنر ۲۰ رسما اعلام شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala