روز گذشته سامسونگ به‌صورت بی‌سروصدا از گوشی پایین‌رده گلکسی A2 Core رونمایی کرد. این گوشی از نسخه Go اندروید پای بهره می‌برد و مبتنی بر تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ است. قدرت این تراشه، از طرف ۸ هسته Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP1 تامین می‌شود و با بهره‌گیری از معماری ۱۴ نانومتری ساخته شده است. از دیگر امکانات این گوشی می‌توانیم به پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کنیم که تا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت می‌تواند حافظه آن را افزایش دهد.

نمایشگر ۵ اینچی ال‌سی‌دی گلکسی A2 Core با توجه به استانداردهای امروزی بسیار کوچک محسوب می‌شود و رزولوشن آن هم تنها ۵۴۰ در ۹۶۰ است. دوربین اصلی این گوشی که در پنل پشتی قرار دارد، از سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی هم مجهز به سنسوری با رزولوشن مشابه است. در این گوشی بریدگی نمایشگر دیده نمی‌شود و مانند گوشی‌های قدیمی بریدگی نسبتا ضخیمی در بخش فوقانی و پایینی نمایشگر قرار دارد.

گلکسی A2 Core

از دیگر امکانات آن می‌توانیم به امکان بهره‌گیری از دو سیم‌کارت همراه با پشتیبانی از VoLTE، پشتیبانی از وای‌فای ۲.۴GHz و بلوتوث ۴.۲ LE اشاره کنیم. این گوشی دارای جک هدفون است و از گیرنده رادیو FM هم بهره می‌برد. انرژی گلکسی A2 Core از طرف باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

طبق اعلام سامسونگ، گلکسی A2 Core با قیمت ۵۳۰۰ روپیه (۷۶ دلار) روانه‌ی بازار شده است.

منبع: GSM Arena

The post گوشی ۷۶ دلاری سامسونگ گلکسی A2 Core معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala