حدود یک ماه دیگر نسل جدید گوشی‌های وان‌پلاس رسما معرفی می‌شوند و به همین خاطر حجم اخبار مربوط به آن‌ها افزایش یافته است. ساعاتی قبل، جزئیات تازه‌ای در مورد وان پلاس ۷ پرو مطرح شده که طبق این گزارش، گوشی مذکور از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد.

طی سال‌های گذشته، رزولوشن تمام نمایشگرهای گوشی‌های وان‌پلاس ۱۰۸۰p بوده است و فقط در مورد مدل‌های اخیر، شاهد ارائه‌ی نمایشگرهای بلندقدتری بوده‌ایم. اما وان پلاس ۷ پرو که مدل گران‌تر و جذاب‌تر برادر خود محسوب می‌شود و قرار است ماه آینده رسما معرفی شود، از نمایشگری با رزولوشن QHD+ بهره می‌برد. البته در مورد نسبت تصویر آن هنوز نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم ولی باید انتظار بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۶۴ اینچی سوپر AMOLED فاقد بریدگی را داشته باشیم.

وان پلاس 7 پرو

یکی دیگر از نکات قابل توجه این نمایشگر، نرخ به‌روزرسانی آن یا refresh rate آن است که به ۹۰ هرتز می‌رسد. بیشتر گوشی‌های اندرویدی از پنل‌های دارای نرخ به‌روزرسانی ۶۰ هرتز بهره می‌برند و به همین خاطر این یک ویژگی مهم برای وان پلاس ۷ پرو به حساب می‌آید. از بین گوشی‌هایی که در این زمینه حرف زیادی برای گفتن دارند، می‌توانیم به دو نسل گوشی Razer Phone و ایسوس ROG اشاره کنیم.

علاوه بر این، ظاهرا انرژی این گوشی از جانب یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که فقط ۳۰۰ میلی‌آمپر بزرگ‌تر از وان‌پلاس ۶T است. در ضمن باتری این گوشی مانند مدل مک‌لارن وان‌پلاس ۶T، از سرعت شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مواردی که در این گزارش مطرح شده، می‌توانیم به حضور اسپیکرهای استریو، تایید تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) برای معرفی و تعبیه دوربین سه‌گانه مجهز به سنسور اولترا واید اشاره کنیم.

منبع: ۹To5Google

The post جزئیات تازه‌ای از وان‌پلاس ۷ پرو مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala