لنوو قرار است پرچمدار جدید خود را با نام Z6 Pro در هفته آینده و در تاریخ سوم اردیبهشت ماه معرفی کند اما نزدیک بودن این تاریخ به این معنی نیست که شایعات و خبرها در رابطه با این گوشی، دیگر منتشر نخواهند شد. به تازگی تصویر جدیدی از بخش پشتی این گوشی منتشر شده که نه تنها طراحی شیشه‌ای این قسمت از لنوو Z6 Pro را نشان می‌دهد، بلکه چینش چهارتایی دوربین دستگاه را هم نشان می‌دهد.

دوربین اصلی این گوشی قرار است سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشد. جدا از دوربین‌ها، خبری از سنسور اثر انگشت در بخش پشتی این گوشی نیست که این یعنی سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت و به این ترتیب، شاهد نمایشگر OLED هم در این محصول خواهیم بود.

گوشی لنوو Z6 Pro در فروشگاه اینترنتی JD.com هم لیست شده و در آن جا تصویر خبری این گوشی قابل مشاهده است. با توجه به این تصویر که در زیر می‌بینید، این گوشی به جک هدفون هم مجهز خواهد بود که در لبه بالایی دستگاه قرار گرفته است. با این تفاسیر، هنوز هیچ ایده‌ای نداریم که بخش جلویی این گوشی، چه ظاهر و طراحی دارد. اما تیزری هفته گذشته از این گوشی نمایش داده شد که می‌توان نتیجه گرفت خبری از بریدگی در نمایشگر محصول نیست. با این وجود احتمالا مکانیزم دوربین پاپ‌آپ و یا حتی مکانیزم کشویی را در این گوشی شاهد خواهیم بود چراکه دوربین سلفی باید جایی در بدنه دستگاه مخفی شده باشد.

لنوو Z6 پرو با پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ خواهد آمد و از شبکه ۵G نیز پشتیبنی می‌کند. همچنین در شایعات و تیزرهای این گوشی داشته‌ایم که دوربین چهارتایی این گوشی، می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن ۱۰۰ مگاپیکسل تحویل دهد که از این نظر، Z6 Pro را نسبت به دیگر گوشی‌های بازار، خاص و متمایز می‌کند. در نهایت باید صبر کنیم تا این گوشی معرفی شود و ببینیم برگ برنده لنوو در این محصول چه چیزی خواهد بود.

منبع: GMSArena

The post تصویر جدیدی از لنوو Z6 Pro و دوربین چهارتایی آن منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala