به آینده دنیای گوشی‌های هوشمند، خوش آمدید. اینجا جایی است که پرچمدار سامسونگ از وسط تا می‌شود و در جیب قرار می‌گیرد. تا امروز، این گوشی را در بررسی وب‌سایت‌های مشهور دنیا دیده‌ایم و با نقاط ضعف و قوت گلکسی فولد آشنا هستیم. اما حالا بگذارید سمت دیگر این آینده را ببینیم و آن این است که با دو هزار یورو که برای خرید گلکسی فولد باید پرداخت کرد، چه چیزهای دیگری می‌توان خرید؟

از آن‌جا که در این پست قرار است چنین موضوعی را بررسی کنیم، هواوی میت X که دیگر گوشی تاشو از آینده است را هم وارد این بازی کرده‌ایم که قیمت این گوشی نیز ۲۲۹۹ یورو است.

ابتدا، بگذارید با یک مثال ساده شروع کنیم. اگر یک گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ می‌خواهید، شیائومی هوای شما را دارد. مدل پایه گوشی شیائومی Mi 9 در حال حاضر ۴۹۹ یورو قیمت دارد و با این هزینه، یک گوشی با ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ دریافت می‌کنید. با پول گلکسی فولد، می‌توانید چهار شیائومی Mi 9 بخرید!

اگر به هواوی میت X فکر می‌کنید و ۲۲۹۹ یورو پول در اختیار دارید، می‌توانید با پرداخت ۲۵۰ یورو اضافه‌تر، می‌توانید یک گوشی شیائومی Redmi Note 7 هم خریداری کنید که ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. با این پنج گوشی می‌توانید در هر اتاق و بخش از خانه‌تان، یک گوشی داشته باشید!

اگر یک هوادار دو آتیشه سامسونگ هستید، می‌توانید با پول گلکسی فولد، دو پرچمدار دیگر سامسونگ را خریداری کنید. دو گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز همینقدر برای شما هزینه خواهد داشت و اگر یک لولا هم به این دو گلکسی اس ۱۰ پلاس اضافه کنید، می‌توانید یک گوشی تاشو برای خود بسازید!

اما اگر از آن دسته از کاربران هستید که هواوی میت X را ترجیح می‌دهید، می‌توانید یکی از گلکسی اس ۱۰ پلاس‌ها را با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی خریداری کنید.

البته که دو گوشی مثل یکدیگر، همیشه بهترین گزینه نیست. بالاخره هرچه باشد، گلکسی فولد هم یک گوشی است و هم یک تبلت. پس چرا سراغ خرید یک تبلت و یک گوشی نرویم؟ با پول گلکسی فولد می‌توانید یک تبلت Galaxy Tab S4 LTE در کنار نسخه ۵G گلکسی اس ۱۰ را خریداری کنید.

اینکه نمایشگری بزرگ داشته باشیم، جذاب است؛ اما می‌دانید چه چیزی جذاب‌تر است؟ داشتن نمایشگری بزرگ‌تر! با قیمت گلکسی فولد می‌توانید به فروشگاه سامسونگ بروید و یک تلویزیون ۶۵ اینچی QLED از آخرین سری Q60R خریداری کنید.

با قیمت هواوی میت X نیز می‌توان نه تنها تلویزیون را خریداری کرد بلکه دو سال اشتراک سرویس نتفلیکس و البته مقداری حله حوله برای تماشای سریال‌های نتفلیکس روی تلویزیون ۶۵ اینچی هم خریداری کرد.

البته فراموش نکنیم که دنیا در خارج از دنیای گوشی‌های هوشمند نیز جریان دارد. با هزینه دو هزار یورویی گلکسی فولد، می‌توانید بلیط سفر تهیه کنید و به گشت و گذار بروید. کشور ما ایران، بزرگ‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید و مطمئنیم که هنوز مکان‌هایی هستند که به آن‌ها سفر نکرده و آن را ندیده‌اید. گلکسی فولد را بیخیال شوید و به سفر بروید!

این مورد آخر شاید خیلی با وضعیت بازار ایران همخوانی نداشته باشد اما اگر ۲۰۰۰ یورو قیمت گلکسی فولد را به تومان تبدیل کنید، احتمالا می‌توانید سراغ بازار خودرو بروید و یک خودروی دست دوم خوب برای خود خریداری کنید. این شوخی از زمانی که قیمت نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آیفون XS مکس اعلام شد، شروع شده و حالا به نظر جدی‌تر هم شده است چراکه گلکسی فولد، گران‌تر از گران‌ترین آیفون است.

در نهایت در این مطلب سعی داشتیم بگوییم دو هزار یورو، پول بسیار زیادی است و با آن کارهای زیادی می‌توان انجام داد. شما اگر می‌خواستید به جای گلکسی فولد، پول آن را برای کار دیگری صرف کنید، سراغ چه می‌رفتید؟

منبع: GSMArena

The post با دو هزار یورو، می‌توان چه محصولاتی دیگری به جای گلکسی فولد خرید؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala