به گزارش وال استریت ژورنال، در پی مشکلات ایجاد شده برای گلکسی فولد ، شرکت سامسونگ عرضه‌ی این گوشی را در آمریکا به حداقل یک ماه دیگر موکول کرده است. در ابتدا قرار بود این گوشی ۴ روز دیگر در تاریخ ۲۶ آوریل روانه‌ی بازار آمریکا شود. سامسونگ هنوز این خبر را رسما اعلام نکرده ولی با توجه به تصمیم این شرکت برای به تعویق انداختن عرضه گلکسی فولد در چین، دلیل برای عدم صحت این خبر وجود ندارد.

هنوز تاریخ جدیدی برای عرضه این گوشی مشخص نشده و فقط طبق این گزارش، می‌توانیم در هفته‌های آینده انتظار عرضه‌ی آن را داشته باشیم. به‌نظر می‌رسد بررسی مربوط به مشکلات ایجاد شده برای مدل‌های گلکسی فولد که در دست خبرنگاران قرار داشت، همچنان ادامه دارد.

چند روز قبل، ۴ خبرنگار گزارش و تصاویری در مورد خرابی گلکسی فولد که از طرف سامسونگ در اختیارشان قرار گرفته بود، منتشر کردند. اگرچه حداقل دو مورد از خرابی‌ها به اشتباهات فردی نسبت داده شده، ولی در این میان می‌توانیم به مشکلات مربوط به مکانیزم لولا هم اشاره کنیم. در هر صورت این گزارش‌ها و تصاویر سروصدای زیادی به راه انداختند و برای چنین گجت گران‌قیمتی این موضوع اصلا ایدئال نیست. به‌نظر می‌رسد که تکنولوژی ساخت این گوشی بسیار شکننده است و کاربران برای بهره‌گیری از آن باید حواس خود را حسابی جمع کنند. در همین رابطه نگرانی‌هایی در مورد کیفیت دیگر گوشی‌های تاشو مانند گوشی تاشو هواوی ابراز شده و به‌خصوص این موضوع که گوشی تاشو مذکور به‌سمت بیرون تا می‌شود و این یعنی نمایشگر آن در معرض آسیب‌های بیشتری قرار دارد.

منبع: ۹To5Google

The post عرضه گلکسی فولد در آمریکا هم به زمان دیگری موکول شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala