دو هفته دیگر گوشی‌های وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو رسما معرفی می‌شوند و حالا تمام مشخصات آن‌ها به‌صورت یکجا منتشر شده و به‌نظر می‌رسد که این مشخصات صحت دارند. همانطور که انتظار داشتیم، مدل معمولی وان پلاس ۷ از دو دوربین اصلی، باتری حجیم و فناوری شارژ ۳۰ واتی بهره می‌برد ولی برادر گران‌تر این گوشی، مجهز به دوربین اولترا واید، باتری اندکی کوچک‌تر و دوربین پاپ‌آپ و ۱۰ گیگابایت حافظه رم است.

گوشی وان‌‌پلاس ۷ وان‌پلاس ۷ پرو
سیستم‌عامل اندروید پای همراه با Oxygen OS اندروید پای همراه با Oxygen OS
نمایشگر ۶.۲ اینچی AMOLED رزولوشن Full HD+ و نرخ به‌روز‌رسانی ۶۰ هرتز ۶.۶۴ اینچی AMOLED رزولوشن QHD+ و نرخ به روز‌رسانی ۹۰ هرتز
تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ اسنپ‌دراگون ۸۵۵
رم ۶ گیگابایت ۱۰ گیگابایت
دوربین اصلی ۱ ۴۸ مگاپیکسل ۴۸ مگاپیکسل
دوربین اصلی ۲ تله‌فوتو تله‌فوتو
دوربین اصلی ۳ * اولترا واید
دوربین سلفی درون بریدگی مکانیسم پاپ‌آپ
باتری ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
سرعت شارژ ۳۰ وات از طریق USB-C 30 وات از طریق USB-C
حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر زیر نمایشگر
ابعاد ۱۵۷.۷ در ۷۴.۸ در ۸.۱ میلی‌متر ۱۶۲.۶ در ۷۶ در ۸.۸ میلی‌متر

تمام این مشخصات پیش از این در گزارش‌های مختلف ارائه شده بودند اما این اولین باری است که تمام آن‌ها در یک فهرست منتشر می‌شود. از دیگر نکات مشترک این دو گوشی، می‌توانیم به نمایشگر AMOLED، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۵۵ اشاره کنیم.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به احتمال زیاد مبتنی بر سنسور IMX586 سونی است و به نظر می‌رسد بالاخره وان‌پلاس به بهره‌گیری از دوربین تله‌فوتو ثانوی رضایت داده است. دوربین سوم که در پنل پشتی وان پلاس ۷ پرو قرار دارد، از لنز اولترا واید بهره می‌برد و دست کاربران را برای عکس‌برداری بازتر می‌کند.

وان پلاس 7

برخی در رابطه با حقیقی بودن این فهرست یا اینکه صرفا خلاصه‌ای از گزارش‌های منتشر شده است، شک و تردید خود را مطرح کرده‌اند که فعلا نمی‌توانیم در رابطه با این موضوع با قاطعیت اظهارنظر کنیم. در هر صورت به‌زودی این گوشی‌ها معرفی می‌شوند و در آن روز از صحت و سقم این اطلاعات خبردار خواهیم شد.

منبع: GSM Arena

The post تمام مشخصات وان پلاس ۷ و مدل پرو منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala