به اولین شایعه درباره پرچمدار بعدی هواوی، یعنی گوشی هواوی میت ۳۰ پرو، خوش آمدید. در حال حاضر زمان زیادی تا معرفی هواوی میت ۳۰ پرو باقی مانده و خیلی نمی‌توان به شایعاتی که حالا شنیده می‌شود، اطمینان کرد اما به هر حال، امروز اولین خبر از این گوشی منتشر شده که در ادامه آن‌را با هم بررسی می‌کنیم.

این شایعات توسط یکی از منبع لو دهنده که در شرکت هواوی کار می‌کند، به بیرون درز کرده و گویا میت ۳۰ پرو، پیشرفت‌های متعددی نسبت به میت ۲۰ پرو خواهد داشت. اولین تغییر، در زمینه نمایشگر است که هواوی می‌خواهد در گوشی میت ۳۰ پرو، از یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی AMOLED استفاده کند و سنسور اثر انگشت نیز در زیر این نمایشگر قرار خواهد گرفت. نکته جالب اینجاست که پنل این نمایشگر توسط شرکت چینی BOE ساخته خواهد شد.

در درون این گوشی، شاهد پردازنده Kirin 985 خواهیم بود که همچنان ۷ نانومتری خواهد بود. همچنین این چیپست به مودم Balong 5000 5G مجهز می‌شود و شاهد نسخه ۵G گوشی هواوی میت ۳۰ پرو خواهیم بود. البته هواوی میت ۳۰ پرو در یک نسخه دیگر که فقط تا ۴G پشتیبانی می‌کند نیز عرضه خواهد شد.

دوربین این گوشی نیز همانطور که انتظار می‌رود، چهارتایی خواهد بود که دوربین اصلی با لنز معمولی، دوربینی با لنز تله فوتو، دوربینی با لنز زاویه عریض و در نهایت دوربین ToF را، شامل می‌شود. هنوز نمی‌دانیم که دوربین تله فوتو این گوشی لنز پریسکوپی با زوم پنج برابر خواهد داشت یا تنها لنزی با زوم اپتیکال سه برابری دارد. البته اگر الگوی سال‌های پیش تکرار شود، باید انتظار دوربین پریسکوپی در این گوشی داشته باشیم.

باتری این گوشی نیز عنوان شده که ۴۲۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود و با شارژر ۵۵ واتی که در بسته بندی محصول قرار خواهد گرفت، شارژ خواهد شد. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس تا ۱۰ وات نیز به این گوشی اضافه خواهد شد. برای مقایسه، شارژر بی‌سیم معکوس در گوشی‌های کنونی هواوی، سرعت ۵ وات دارد که در میت ۳۰ پرو، این سرعت دو برابر می‌شود.

هواوی معمولا گوشی‌های سری میت را در ماه اکتبر معرفی می‌کند که این یعنی حدود پنج الی شش ماه با معرفی میت ۳۰ پرو فاصله داریم. اما به هر حال شایعات هواوی میت ۳۰ پرو از همین حالا شروع شده و تا روز معرفی این گوشی نیز ادامه خواهد داشت. شما درباره هواوی میت ۳۰ پرو چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post اولین شایعات از هواوی میت ۳۰ پرو منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala