در ماه مارس بود که شرکت ویوو یک گوشی جدید و میان‌رده با نام S1 معرفی کرد. ویوو S1 دارای پردازنده Heilo P70 بود و دوربین سلفی ۲۴.۸ مگاپیکسلی با مکانیزم پاپ‌آپ داشت. حالا شاهد نسخه Pro از این گوشی هستیم که پردازنده بهتر و دوربین سلفی قوی‌تری دارد.

ویوو S1 Pro از نظر ظاهری، شبیه به نسخه معمولی خودش است اما جدا از طراحی، شاهد پردازنده اسنپدراگن ۶۷۵ در این گوشی هستیم. در کنار این پردازنده نیز ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم وجود دارد. همچنین ویوو S1 Pro دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است که نسبت به حافظه داخلی Vivo S1، شاهد افزایش ۱۲۸ گیگابایتی هستیم.

در بخش جلویی این گوشی، نمایشگر ۶.۳۹ اینچی AMOLED قرار گرفته و از آن‌جایی که دوربین سلفی به صورت پاپ‌آپ در لبه بالایی گوشی قرار گرفته، دیگر خبری از بریدگی در این نمایشگر نیست. رزولوشن این نمایشگر، ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و نسبت نمایش این صفحه نمایش، ۱۹.۵ به ۹ است. با حذف بریدگی از نمایشگر، ویوو S1 Pro به عدد فوق العاده ۹۱.۶۴ برای نسبت نمایشگر به بخش جلویی گوشی، رسیده است.

در بخش پشتی این گوشی، شاهد چینش سه تایی دوربین هستیم. دوربین اصلی ویوو S1 Pro از سنسور معروف ۴۸ مگاپیکسلی ساخته شده است. در کنار این دوربین، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه عریض هم قرار گرفته است. در نهایت دوربین سوم نیز ۵ مگاپیکسلی است که برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره، کاربرد دارد. دوربین سلفی ویوو S1 Pro نیز ۳۲ مگاپیکسلی است تا کاربران بتوانند سلفی‌هایی با کیفیت بالا با این گوشی ثبت کنند.

همانطور که متوجه شده‌اید، خبری از سنسور اثر انگشت روی بدنه ویوو S1 Pro نیست چراکه این سنسور، در زیر نمایشگر قرار است. این گوشی با اندروید پای و رابط کاربری اختصاصی ویوو یعنی Funtouch OS 9، عرضه خواهد شد. در لبه سمت چپ گوشی نیز یک دکمه سخت‌افزاری اختصاصی برای دسترسی به دستیار هوشمند Jovi قرار گرفته و هنوز مشخص نیست که آیا می‌توان کاربری این دکمه را تغییر داد یا خیر. در نهایت این سخت‌افزار، از یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری نیرو می‌گیرد که متاسفانه با پورت microUSB شارژ می‌شود و خبری از USB-C نیست.

ویوو S1 Pro در رنگ‌های آبی و قرمز عرضه خواهد شد. نکته عجیب درباره این گوشی این است که هر دو نسخه با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، با قیمت حدودی ۴۰۰ دلار معرفی شدند و با این وجود نمی‌دانیم چرا باید نسخه ۶ گیگابایتی این گوشی را خریداری کرد! البته احتمالا این اشتباهی از طرف ویوو است و در زمان عرضه یعنی چهار روز آینده، تفاوت قیمتی دو نسخه مشخص خواهد شد. شما درباره این گوشی و به طور کل محصولات ویوو، چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post گوشی میان‌رده ویوو S1 Pro با دوربین سلفی پاپ‌آپ معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala