شیائومی در زمینه اطلاعاتی که درباره پرچمدار جدید خود تحت برند ردمی قرار است عرضه شود، حساب شده عمل می‌کند. یکی از مدیران این شرکت، تا به امروز سعی داشته با دادن اطلاعات متضاد، جلوی لو رفتن بیشتر پرچمدار ردمی را بگیرد اما به لطف فعالیت‌های زیادی وی در شبکه‌های اجتماعی و البته هم صحبت شدن با طرفداران، متوجه شدیم که پرچمدار ردمی به یک دوربین با زاویه فوق عریض نیز مجهز خواهد بود.

البته تایید شدن وجود دوربین با زاویه دید عریض در پرچمدار ردمی را در شایعات نیز داشتیم که حالا به لطف تایید مدیر شیائومی، این شایعه به خود رنگ واقعیت گرفته است. درواقع در شایعات داشتیم که پرچمدار ردمی قرار است دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشد و دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپکیسلی دیگر نیز در کنار این دوربین وجود خواهد داشت. به این ترتیب، به نظر می‌رسد دوربین‌های پشتی پرچمدار ردمی، دقیقا مشابه گوشی شیائومی Mi 9 SE خواهد بود.

همچنین Lu weibing در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده که این گوشی قرار است پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از NFC نیز داشته باشد. از دیگر مشخصاتی که هنوز تایید نشده و در حد شایعه باقی مانده نیز باید به نمایگر ۶.۳۹ اینچی این محصول با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اشاره کنیم. پردازنده این گوشی نیز اسنپدراگن ۸۵۵ خواهد بود و در کنار این پردازنده، هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم وجود خواهد داشت. در زمینه دوربین سلفی نیز همانطور که در عنوان پست نیز گفتیم، این دوربین دارای مکانیزم پاپ‌آپ خواهد بود و رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی هم دارد.

تصویر بالا، به نظر طراحی این محصول و نام آن را فاش می‌کند اما آنطور که مدیران شیائومی و ردمی می‌گویند، این گوشی قرار نیست چنین طراحی داشته باشد و با نامی بهتر از Redmi X عرضه خواهد شد. به این ترتیب، شاید اسم Redmi X که آن را زیاد شنیده‌ایم، اسم کد این گوشی در داخل شرکت شیائومی باشد و باید ببینیم نام نهایی این گوشی برای عرضه به بازار چه خواهد بود. شاید حتی Redmi X نام محصول دیگر ردمی باشد که در دست توسعه قرار دارد. در خبرها شنیده شده که ردمی در حال کار روی گوشی دیگری نیز هست که دارای پردازنده اسنپدراگن ۷۳۰ خواهد بود.

در نهایت، اطلاعاتی که از اولین پرچمدار ردمی داریم، ناقص و عجیب و غریب است. هنوز چیزهایی زیادی وجود دارد که در رابطه با این گوشی نمی‌دانیم و همزمان اطلاعات دیگری هم هستند که از طرف مدیران شیائومی تایید شده است. در مجموع باید صبر کنیم تا در یکی دو ماه پیش رو، این گوشی ردمی معرفی شود و بالاخره ببینیم با چه محصولی طرف هستیم.

منبع: GSMArena

The post شیائومی و ردمی می‌خواهند پرچمداری با دوربین پاپ‌آپ معرفی کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala