سامسونگ علاوه بر اینکه بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید، در زمینه‌ی بازار تلویزیون هم حرف اول را می‌زند و بخش اعظمی از نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند و تراشه‌ها را تامین می‌کند. اما یکی از زمینه‌هایی که سامسونگ همچنان در مقابل رقبای قدرتمندی مانند آمازون و گوگل حرفی برای گفتن ندارد، دستیار دیجیتالی و به‌خصوص اسپیکرهای هوشمند است؛ زیرا بیکسبی و گلکسی هوم سامسونگ رقیب قابل توجهی برای گجت‌های هوشمند گوگل و آمازون به حساب نمی‌آیند. البته باید خاطرنشان کنیم که گلکسی هوم سامسونگ هنوز روانه‌ی بازار نشده تا بتوانیم با قاطعیت زیادی در مورد موفقیت یا عدم موفقیت آن اظهارنظر کنیم.

می‌توانیم انتظار عرضه‌ی آن را در ماه آینده یا حتی ماه جاری داشته باشیم.

این اسپیکر هوشمند ۹ ماه پیش معرفی شد و از آن زمان بارها خبرهایی در مورد عرضه قریب‌الوقوع آن منتشر شده که متاسفانه هیچکدام به حقیقت بدل نشده‌اند. در آخرین اظهارنظر مدیرعامل این کمپانی آمده که گلکسی هوم در نیمه اول ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار می‌شود و به تاریخ دقیقی اشاره نشده است.

حالا به گزارش SamMobile، ظاهرا سامسونگ در حال اعمال تغییرات نهایی و آماده‌سازی این محصول برای عرضه به بازار است و می‌توانیم انتظار عرضه‌ی آن را در ماه آینده یا حتی ماه جاری داشته باشیم. با توجه به اینکه شرکتهای بسیار بزرگی مانند گوگل و آمازون چند سالی هست که به عرضه‌ی اسپیکرهای هوشمند ارزان‌قیمت روی آورده‌اند، گلکسی هوم بسیار دیرموقع وارد این بازار پر رقابت می‌شود. در ضمن اگرچه بیکسبی همچنان منتقدان زیادی دارد، ولی نمی‌توانیم پیشرفت‌های آن را کتمان کنیم. در هر صورت باید ببینیم که آیا این محصول مایکروسافت می‌تواند توجه کاربران را جلب کند یا نه.

منبع: Phone Arena

The post بعد از مدت‌ها تاخیر اسپیکر هوشمند گلکسی هوم سامسونگ به‌زودی عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala