هنوز زمان زیادی مانده تا چشممان به گلکسی نوت ۱۰ بیفتد اما این دلیل نمی‌شود که اطلاعات این گوشی، لو نرود. دو منبع مختلف که اتفاقا هر دو نیز قابل اعتماد هستنند، می‌گویند که گلکسی نوت ۱۰ با شارژر فوق سریع عرضه می‌شود که سرعت شارژ بیشتر از ۲۵ وات خواهد داشت.

در حال حاضر تنها دو گوشی گلکسی اس ۱۰ نسخه ۵G و گلکسی A70، با شارژر ۲۵ واتی عرضه شده‌اند و به نظر می‌رسد سامسونگ بالاخره دارد در این زمینه پیشرفت می‌کند و برای پرچمدار بعدی خود، شارژر فوق سریع عرضه می‌کند.

متاسفانه هنوز دقیق مشخص نیست که شارژر گلکسی نوت ۱۰ چند واتی خواهد بود اما اینکه می‌دانیم ظرفیت باتری و سرعت شارژر دیگر برای سامسونگ یک پاشنه آشیل نیست، خبر خوشحال کننده‌ای است. پیش‌تر در خبرها داشتیم که گلکسی نوت ۱۰ پرو نیز در کنار نوت ۱۰ معمولی معرفی خواهد شد و این گوشی باتری پرظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت. اگر این ظرفیت باتری حجیم حقیقت داشته باشد و سامسونگ بتواند شارژری با سرعت ۵۰ وات برای باتری این گوشی بسازد، خبر بسیار خوشحال کننده‌ای خواهد بود.

همچنین مشخصات این گوشی‌ها هنوز لو نرفته اما با توجه به سابقه‌ای که از سامسونگ انتظار داریم، این گوشی‌ها احتمالا مشخصات سخت‌افزاری مشابه پرچمداران سری S هم‌دوره خود دارند. این یعنی احتمالا شاهد پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ و پردازنده اگزینوس ۹۸۲۰ خواهد داشت. همچنین حافظه رم این گوشی نیز احتمالا از هشت گیگابایت شروع می‌شود و در مدل‌های رده بالاتر، به ۱۲ گیگابایت نیز خواهد رسید. شاید جذاب‌ترین بخش این گوشی که خیلی مشتاق هستیم آن را ببینیم، طراحی گلکسی نوت ۱۰ است تا ببینیم سامسونگ چطور از نمایشگر حفره‌دار در این گوشی استفاده می‌کند. شما درباره دو گوشی جدید خانواده نوت چه فکر می‌کنید و چه انتظاری از آن‌ها دارید؟

منبع: GSMArena

The post سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ از شارژری سریع‌تر از ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala