ساعاتی قبل، شرکت هواوی با معرفی یک پایگاه داده نشان داد که می‌خواهد به رقیب مستقیم شرکت‌هایی مانند IBM، اوراکل و مایکروسافت در زمینه‌ی مشتریان سازمانی بدل شود. این کمپانی که به ساخت گوشی‌های هوشمند و تجهیزات مخابراتی شهرت دارد، می‌گوید که پایگاه داده موردنظر به‌لطف بهره‌گیری از هوش مصنوعی نیاز کمتری به تنظیمات دستی از جانب متخصصین دارد و به همین خاطر بهره‌وری آن تا حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.

این پایگاه داده GaussDB نام دارد و برای انواع و اقسام مشتریان در حوزه‌های مختلف امکانات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد.

این دیتابیس یا پایگاه داده GaussDB نام دارد و برای انواع و اقسام مشتریان در حوزه‌های مختلف امکانات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. هواوی در حالی به توسعه این پایگاه داده روی آورده که بخش مخابراتی این شرکت در کشورهای غربی تحت فشار همه‌جانبه قرار دارد و طبق گزارش‌های منتشر شده، تجهیزات مخابراتی و گوشی‌های هوشمند، بخش عمده‌ای از درآمد این شرکت را تشکیل می‌دهند.

ظاهرا هواوی حالا می‌خواهد با تمرکز بیش از پیش بر مدیریت پایگاه داده و دیگر تکنولوژی‌های وابسته، تعداد بیشتری از مشتریان سازمانی را به خود جلب کند. در هر صورت باید ببینیم که آیا این رویکرد جدید می‌تواند درآمد کمپانی هواوی را به طور قابل توجهی افزایش دهد یا نه.

The post هواوی با ارائه‌ی یک پایگاه داده مشتریان سازمانی را هدف گرفته است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala