بعد از اینکه عرضه‌ی گلکسی فولد سامسونگ به دلیل مشکلات ایجاد شده تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد، این شرکت به‌صورت خستگی‌ناپذیر و بی‌وقفه مشغول اصلاح مشکلات ساختاری این گجت بوده است. حالا طبق یک گزارش منتشر شده از کره جنوبی، ظاهرا این مشکلات برطرف شده‌اند.

به‌نظر می‌رسد این شرکت توانسته مشکلات اصلی که شامل نفوذ گرد و غبار به داخل لولا و زیر نمایشگر است را حل و فصل کند. علاوه بر این، باید به موضوع دور انداختن لایه‌ی محافظ پلاستیکی نمایشگر این گوشی هم اشاره کنیم که در ظاهر مشابه لایه‌های محافظ معمولی بود ولی جدا کردن آن منجر به آسیب دیدن نمایشگر می‌شد.

برای مشکل لایه‌ی محافظ، سامسونگ حالا حاشیه‌های آن را در داخل بدنه فرو برده که حتی اگر کاربران برای جدا کردنش وسوسه شوند، به‌راحتی نتوانند چنین کاری را انجام دهند. علاوه بر این، بر روی جعبه هشدار بزرگی قرار می‌گیرد که نوشته این لایه‌ی محافظ گلکسی فولد نباید جدا شود و چنین کاری منجر به مرگ این گجت ۱۹۸۰ دلاری می‌شود. چنین کاری مطمئنا تاثیر زیادی برای جلوگیری از وسوسه‌ی کاربران خواهد داشت.

گلکسی فولد

در رابطه با نفوذ اشیاء خارجی به بخش لولا هم سامسونگ این مشکل را با کاهش اندازه‌ی شکاف بخش فوقانی و پایینی حل کرده است. چنین کاری به‌طور کامل نمی‌تواند مانع نفوذ گرد و غبار شود ولی روی هم رفته درصد خرابی مربوط به این معضل را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

بدون شک سامسونگ برای نسل بعدی گلکسی فولد باید در مکانیزم لولا تغییرات اساسی اعمال کند تا دیگر به هیچ‌عنوان با مشکلات مربوط به دوام روبرو نشود. اگر این گوشی را به چشم یک نسخه‌ی آزمایشی-هرچند بسیار گران‌قیمت-نگاه کنید، دیگر چنین مشکلاتی چندان به چشم نمی‌آیند ولی اگر آن را به‌عنوان یک گجت لوکس در نظر بگیرید، مطمئنا نمی‌توانید چنین نگاه خوش‌بینانه‌ای داشته باشید.

درحال حاضر مدل‌های اصلاح شده توسط اپراتورهای مخابراتی کره‌ای در حال آزمایش هستند و انتظار می‌رود که سامسونگ خیلی زود عرضه‌ی آن‌ها را آغاز کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، عرضه‌ی این گوشی در کره جنوبی از ماه آینده آغاز می‌شود و احتمالا کمی بعد هم در آمریکا این گوشی روانه‌ی بازار خواهد شد.

منبع: GSM Arena

The post مشکلات گلکسی فولد سامسونگ اصلاح شد و به‌زودی عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala