با توجه به افزایش قابل توجه حجم خبرهای مربوط به گوشی ردمی K20، مشخص بود که چیزی به معرفی این گوشی هیجان‌انگیر باقی نمانده و حالا این شرکت رسما اعلام کرده ردمی K20 در تاریخ ۲۸ مه (۷ خرداد) معرفی خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که از جانب شیائومی منتشر شده، گوشی مذکور از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور IMX586 سونی بهره می‌برد.

ردمی با عرضه‌ی این گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۵۵ می‌خواهد وارد دنیای پرچم‌داران شود. از این گوشی تحت عنوان «قاتل پرچم‌داران» یاد می‌شود که البته با توجه به بنچ‌مارکی که از آن منتشر شده، نمایشگر AMOLED و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، چنین لقبی چندان هم دور از واقعیت نخواهد بود.

باید خاطرنشان کنیم که ردمی K20 در حقیقت متشکل از دو گوشی است که به غیر از مدل معمولی، شاهد مدل پرو هم خواهیم بود. این مدل پرو از امکانات جذابی مانند شارژ ۲۷ واتی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی پاپ‌آپ بهره می‌برد. بر اساس برخی منابع، مدل پرو این گوشی مدتی بعد به‌عنوان پوکو F2 در هند عرضه خواهد شد. در هر صورت باید ببینیم که برند ردمی برای این پرچم‌داران بسیار جذاب و قدرتمند چه قیمتی را در نظر گرفته است.

منبع: GSM Arena

The post تاریخ معرفی ردمی K20 شیائومی رسما اعلام شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala