ماه گذشته گزارشی در مورد مشخصه‌های هواوی میت ۳۰ پرو منتشر شد که طبق آن، این گوشی از نمایشگر ۶.۷۱ اینچی AMOLED بهره می‌برد و طبق اطلاعاتی که از چین فاش شده، ظاهرا نمایشگر این گوشی مبتنی بر «رفرش ریت» (Refresh Rate) 90 هرتزی، مانند وان‌پلاس ۷ پرو، است.

در همین رابطه، روز گذشته تصاویر رندر هواوی میت ۳۰ پرو منتشر شد که جزییات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد و به‌عنوان مثال می‌توانیم به وجود حفره نمایشگر در سمت چپ بخش فوقانی صفحه‌نمایش اشاره کنیم که دو دوربین سلفی را در خود جای داده است.

هواوی میت 30 پرو

در پنل پشتی، شاهد تعبیه ۴ دوربین هستیم که به همراه فلش LED یک نوع شکل شبیه V تشکیل داده‌اند. گفته می‌شود مانند P30 پرو، دوربین این گوشی هم قادر به ارائه‌ی زوم ۵ برابری اپتیکال و ۵۰ برابری دیجیتال است.

طبق این تصاویر، گوشی مذکور حداقل در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی روانه‌ی بازار می‌شود. البته باید خاطرنشان کنیم که هنوز نمی‌توان صحت کامل این تصاویر را تایید کرد و به همین خاطر این موضوع را مدنظر داشته باشید.

ظاهرا هواوی میت ۳۰ پرو از تراشه کایرین ۹۸۵ و مودم ۵G بالونگ ۵۰۰۰ بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی آن هم می‌توانیم به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ واتی اشاره کنیم. طبق گزارش‌های مختلف، این گوشی ۴ ماه دیگر در ماه اکتبر معرفی خواهد شد ولی از آنجایی که هنوز فاصله‌ی زیادی تا تاریخ معرفی داریم، باید منتظر انتشار اخبار بیشتر بمانیم.

منبع: GSM Arena

The post رندر هواوی میت ۳۰ پرو طراحی جدید دوربین چهارگانه آن را نشان می‌دهد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala