سامسونگ هنوز نسل اول گلکسی فولد را روانه‌ی بازار نکرده ولی ظاهرا مشغول توسعه نسل دوم آن است. طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، نسل دوم گلکسی فولد سامسونگ از نمایشگر ۸ اینچی و قلم S Pen بهره می‌برد و در اوایل سال آینده عرضه می‌شود.

این کمپانی البته هنوز تاریخ عرضه نسل اول آن را هم رسما اعلام نکرده و از جانب این شرکت اطلاعاتی برای نسل دوم آن مطرح نشده است. به همین خاطر، فعلا بهتر است با دیده شک و تردید این گزارش را در نظر بگیریم. ظاهرا نسل دوم گلکسی فولد مانند مدل قبلی به سمت داخل تا می‌شود و سامسونگ از شرکت‌های سازنده قطعات خواسته که اجزای مربوط به قلم S Pen را برای این گوشی تاشو ارائه بدهند.

گلکسی فولد

در گزارش مذکور، اشاره‌ای به نمایشگر بیرونی نشده است. برای یادآوری باید بگوییم که گلکسی فولد از نمایشگر ۴.۶ اینچی در بخش بیرونی بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد بدون باز کردن گوشی، به اطلاعات مختلفی دسترسی داشته باشند. همچنین گوشی تاشو فعلی مبتنی بر نمایشگر انعطاف‌پذیر ۷.۳ اینچی است که برای نسل بعدی اندازه آن به ۸ اینچ می‌رسد. در ضمن گفته می‌شود سامسونگ این گوشی را در اواخر امسال معرفی می‌کند و عرضه آن از اوایل ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. همانطور که گفتیم، سامسونگ هنوز در رابطه با وجود چنین گوشی تاشویی اظهارنظر نکرده است.

با توجه به سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در زمینه‌ی گوشی‌های تاشو، سامسونگ هم در سال‌های آینده مدل‌های مختلفی از این گوشی‌ها را عرضه خواهد کرد. اما فعلا برای اینکه بتواند توانایی خود را برای طراحی و ساخت این گوشی‌ها اثبات کند، اول از همه باید مشکلات نسل نخست گلکسی فولد را حل کند و این گوشی روانه‌ی بازار شود.

منبع: Sam Mobile

The post نسل جدید گلکسی فولد از قلم S Pen بهره می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala