به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۰، فقط این آیفون‌ها نیستند که از فناوری ۵G بهره می‌برند. طبق یک گزارش جدید، ظاهرا اپل قصد دارد در نیمه دوم ۲۰۲۰، نخستین مک بوک های سلولار را روانه‌ی بازار کند. این لپ‌تاپ‌های سلولار برای بهبود آنتن‌دهی به جای آنتن‌های فلزی قرار است از آنتن‌های سرامیکی استفاده کنند.

در حال حاضر، DigiTimes تنها رسانه‌ای است که این گزارش را منتشر کرده و به همین خاطر، تا اطلاع ثانوی باید با شک و تردید زیادی به این موضوع نگاه کنیم. اگرچه DigiTimes در زمینه‌ی شایعات دنیای تکنولوژی منبع نامعتبری محسوب نمی‌شود، اما گاهی اوقات گزارش‌های منتشر شده از جانب آن هم کاملا درست از آب درنمی‌آیند.

این روزها کمپانی‌های زیادی مشغول ساخت لپ‌تاپ‌های به اصطلاح سیم‌کارت خور هستند و اپل هم از سال‌ها قبل ساخت آیپدهای مبتنی بر سیم‌کارت را آغاز کرده است. با این حال، تا حالا مک بوک مجهز به این تکنولوژی روانه‌ی بازار نشده است.

مک بوک

سوالی بزرگی که مطرح می‌شود این است که آیا اپل در یک سال قصد دارد چندین محصول مبتنی بر فناوری ۵G عرضه کند؟ طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از منابع مختلف، با اطمینان زیادی می‌توانیم بگوییم که هر سه آیفون ۲۰۲۰ از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کنند.

علاوه بر این، لازم به ذکر است که ظاهرا در سپتامبر امسال، اپل از یک مک بوک پرو جدید ۱۶ اینچی رونمایی می‌کند که نمایشگر آن دارای حاشیه‌های کمتری است. همچنین اپل بالاخره قرار است کیبورهای پروانه‌ای را کنار بگذارد و از طراحی باثبات‌تری بهره ببرد. در ضمن گفته می‌شود باید انتظار معرفی مک بوک ایر و مک‌بوک پرو ۱۳.۳ اینچی را هم داشته باشیم.

منبع: Cult Of Mac

The post فناوری ۵G در سال ۲۰۲۰ به لپ‌تاپ‌های مک‌بوک راه پیدا می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala