به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ قصد دارد یک لپ‌تاپ ویندوزی جدید عرضه کند که طراحی آن شباهت زیادی به کامپیوترهای سرفیس مایکروسافت دارد. اسم این لپ‌تاپ نیز قرار است گلکسی بوک اس باشد و تصاویر و مشخصات آن، روز گذشته توسط حساب کاربری @evleaks در توییتر لو رفت. این لپ‌تاپ ظاهری مستطیل شکل دارد و چینش کیبرد و ترک‌پد، ما را یاد مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ می‌اندازد با این تفاوت که خبری از پوشش پارچه‌ای در بخش کیبرد و ترک‌پد نیست.

اما دیگر بخش‌های طراحی این کامپیوتر شباهتی به لپ‌تاپ‌های مایکروسافت و دیگر لپ‌تاپ‌ها ندارد. برای مثال اگر از کنار به گلکسی بوک اس نگاه کنید، همچنان با طراحی خاص سامسونگ در لپ‌تاپ‌ها روبرو هستیم. همچنین هیچ عکسی از بخش پشتی نمایشگر منتشر نشده و نمی‌دانیم که این بخش از لپ‌تاپ چه ظاهری خواهد داشت.

در حال حاضر، هنوز چیز زیادی از مشخصات فنی این لپ‌تاپ نداریم. فعلا می‌دانیم که در لبه سمت چپ دستگاه یک پورت USB-C قرار خواهد داشت و در کنار آن، پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون دیده می‌شود. همچنین حدس زده می‌شود که این لپ‌تاپ با پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ عرضه شود و در کنار آن، هشت گیگابایت حافظه رم وجود داشته باشد. پیش‌تر در نسل قبلی لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک، شاهد استفاده از پردازنده‌های اسنپدراگن بودیم و گلکسی بوک ۲ مثالی است که با پردازنده اسنپدراگن ۸۵۰ عرضه شد.

اما اگر این حدس درست باشد، این اولین محصول خانواده گلکسی بوک خواهد بود که در بدنه‌ای مثل یک لپ‌تاپ عرضه می‌شود. نسل‌های قبلی معمولا یک تبلت بودند که قابلیت اتصال کیبرد جانبی به آن‌ها وجود داشت اما این محصول، کاملا مثل یک لپ‌تاپ طراحی شده است. با این سری، سامسونگ مشخصا در حال رقابت با محصولات مایکروسافت است که بر مبنای پردازنده‌های ARM ساخته و عرضه می‌شوند.

با توجه به لو رفتن این تصاویر، می‌توانیم بگوییم در آینده نزدیک شاهد معرفی این محصول خواهیم بود. ممکن هم هست که در مراسم ۱۶ مرداد ماه، شاهد معرفی این لپ‌تاپ در کنار گلکسی نوت ۱۰ باشیم. شما درباره این لپ‌تاپ چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

The post تصاویر و مشخصات لپ‌تاپ سامسونگ گلکسی بوک اس لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala