حدودا یک ماهی می‌شود که اولین تصاویر از ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی واچ اکتیو ۲ لو رفته است اما امروز، تصاویر رندر خبری این ساعت در کیفیت بالا لو رفته‌اند که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. این تصاویر، این ساعت را در دو اندازه خود نشان می‌دهند و همچنین می‌توانیم رنگ‌بندی‌های بدنه و همچنین چند بند خاص این ساعت را هم ببینیم. بدون مقدمه دیگری، بگذارید ابتدا نگاهی داشته باشیم به نسخه کوچکتر گلکسی واچ اکتیو ۲.

این تصاویر رندر توسط حساب کاربری @evleaks در توییتر منتشر شده و این یعنی می‌توانیم به صحت آن‌ها اعتماد کنیم. تصویر بالا همانطور که گفتیم مربوط به نسخه کوچک‌تر این ساعت می‌شود که اندازه ۴۰ میلی‌متری دارد. همچنین در این تصاویر تنها مدل استیل این ساعت را می‌بینیم که دارای بند چرمی خواهد بود و بدنه استیل آن، حس کالایی لوکس را القا می‌کند. در تصویر پایین اما می‌توانیم نسخه ۴۴ میلی‌متری این ساعت را ببینیم که در بدنه آلومینیومی قابل مشاهده است و بند‌های آن‌ها نیز از نوع سیلیکونی است.

به احتمال بسیار زیاد هر دو مدل ساعت در دو نسخه استیل و آلومینیومی عرضه خواهند شد و بند چرمی و سیلیکونی، برای هر دو مدل قابل انتخاب خواهد بود.

یک نکته که در مقایسه تصاویر بالا قابل مشاهده است، این است که حاشیه‌های نمایشگر در این ساعت نسبت به نسل اول، کوچک‌تر شده است. اما یک نکته عجیب این است که به نظر می‌رسد حاشیه‌های نمایشگر مدل ۴۰ میلی‌متری، بیشتر از نسخه ۴۴ میلی‌متری است. جدا از این موارد، دیگر نمی‌توانیم چیز بیشتری از روی این عکس‌ها درباره ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ بگوییم. جدا از این بندها، قطعا سامسونگ بند‌های دیگری را هم برای گلکسی واچ اکتیو ۲ آماده خواهد کرد.

رنگ‌بندی بدنه ساعت نیز همانطور که مشخص است، شامل رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و مشکی در مدل‌های استیل و رنگ‌های طلایی رزی، نقره‌ای و مشکی در مدل آلومینیومی می‌شود. سامسونگ اعلام کرده که ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ را به صورت دیجیتالی و بدون مراسم، فردا معرفی خواهد کرد و دو روز بعد، این ساعت دوباره در مراسم معرفی گلکسی نوت ۱۰ رونمایی خواهد شد. شما درباره گلکسی واچ اکتیو ۲ چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post تصاویر رندر خبری با کیفیت از گلکسی واچ اکتیو ۲ لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala