شرکت Huami که زیرمجموعه برند شیائومی به حساب می‌آید، قرار است که هفته آینده ساعت هوشمند جدید خود را در شهر پکن و در تاریخ ۵ شهریور ماه معرفی کند. به نظر می‌رسد این ساعت قرار است نسل جدید ساعت‌های Amazfit باشد و احتمالا با Amazfit Sports Watch 3 مواجه خواهیم شد.

هفته گذشته، مدیرعامل این برند یعنی آقای Arnold Pei، طراحی این ساعت هوشمند را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo نشان داد و گفت که این ساعت قرار است نمایشگری از نوع AMOLED داشته باشد که ۳۴۱ پیکسل در هر اینچ خواهد داشت و چینش پیکسل‌های آن نیز از نوع RGB خواهد بود.

این ساعت هوشمند قرار است نمایشگری مربعی شکل داشته باشد که روی آن پوششی شیشه‌ای با لبه‌های خمیده قرار می‌گیرد که ما را یاد اپل واچ سری ۴ می‌اندازد. Pei همچنین گفته که این ساعت هوشمند می‌تواند تا ده روز عمر باتری را با یک بار شارژ در اختیار کاربر قرار دهد که فوق العاده است.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این ساعت هوشمند شیائومی و Huami در اختیار نداریم. اما می‌دانیم که این ساعت قرار است در مدل‌هایی با بسته‌بندی محدود عرضه شود که در کنار ساعت هوشمند Amazfit، یک کفش دویدن و یک تی‌شرت از همین شرکت نیز وجود خواهد داشت.

منبع: GSMArena

The post شیائومی به زودی ساعت Amazfit Sports Watch 3 را معرفی می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala