برخی از رقبای سامسونگ اخیرا در زمینه فیلمبرداری امکانات بسیار جذابی را ارائه کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد بالاخره سامسونگ هم تصمیم گرفته برای عقب نیفتادن از این جریان، در این زمینه به صورت جدی وارد عمل شود. طبق شایعات مختلف، گلکسی S11 در زمینه‌ی دوربین حرف زیادی برای گفتن دارد و حالا بر اساس گزارش سایت SamMobile، گلکسی اس ۱۱ از قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن ۸K پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود گلکسی اس ۱۱ از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

باید خاطرنشان کنیم زمانی که سامسونگ از تراشه اگزینوس ۹۹۰ رونمایی کرد، چنین احتمالی مطرح شد. بخش اعظم گوشی‌های گلکسی S11 همراه با تراشه اگزینوس ۹۹۰ عرضه می‌شوند و این تراشه از فیلمبرداری ۸K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. علاوه بر اعلام منبع موثق، طی بررسی کدهای مربوط به اپلیکیشن دوربین سامسونگ در نسخه بتا رابط کاربری One UI 2.0، شواهدی مبنی بر وجود قابلیت فیلمبرداری ۸K پیدا شده است.

گفته می‌شود گلکسی اس ۱۱ از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. یکی از دلایلی که برای دوربین این گوشی اسم رمز هابل (اشاره به تلسکوپ هابل) انتخاب شده این است که انتظار می‌رود زوم اپتیکال ۵ برابری را به ارمغان بیاورد. گوشی‌های گلکسی اس ۱۱ در اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهند شد و روی هم رفته به‌نظر می‌رسد با گوشی‌های هیجان‌انگیزی سروکار داریم؛ هرچقدر به زمان معرفی نزدیک‌تر شویم، به حجم خبرهای موثق مربوط به آن‌ها افزوده می‌شود.

منبع: Sam Mobile

The post گلکسی S11 با قابلیت فیلم‌برداری ۸K معرفی خواهد شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala