بر اساس شایعات مطرح شده، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس ۱۱ بهره‌گیری از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با زوم ۵ برابری خواهد بود. حالا طبق یک گزارش جدید، به‌نظر می‌رسد این مشخصه محدود به اس ۱۱ محدود نخواهد ماند و به گوشی تاشو جدید سامسونگ هم راه پیدا می‌کند.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اعلام کرده که خبر وجود دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین زوم ۵ برابری در گلکسی اس ۱۱ کاملا صحت دارد. در همین گزارش همچنین آمده که گلکسی اس ۱۱ در مجموع از ۴ دوربین اصلی و سنسور تشخیص عمق بهره می‌برد. علاوه بر این، منابع موردنظر به بلومبرگ اعلام کرده‌اند که سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین زوم ۵ برابری به گوشی تاشو جدید سامسونگ هم راه پیدا می‌کند. ظاهرا این گوشی تاشو که مبتنی بر طراحی عمودی است، در ماه فوریه تقریبا همزمان با گلکسی اس ۱۱ معرفی خواهد شد.

سامسونگ مدتی قبل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود به طراحی گوشی تاشو عمودی اشاره کرده بود. اما معلوم نیست که آیا این گوشی با عنوان گلکسی فولد ۲ معرفی می‌شود یا شاید هم در کل از برند گلکسی فولد بهره‌ای نمی‌برد. در هر صورت طبق شواهد موجود، موتورولا ریزر تنها گوشی تاشو عمودی در سال ۲۰۲۰ نخواهد بود. اگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین زوم ۵ برابری به این گوشی راه پیدا کند، گوشی تاشو موتورولا حداقل در زمینه‌ی عکاسی در برابر آن حرفی برای گفتن نخواهد داشت زیرا دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

به نظر شما کدام‌یک از گوشی‌های تاشو عمودی یا افقی بهتر می‌توانند نظر کاربران را جلب کنند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

The post گوشی تاشو جدید سامسونگ احتمالا از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala