تا مدتی دیگر قرار است از خانواده هواوی P40 رونمایی شود و اگرچه گل سرسبد این خانواده مدل پرو است، اما در این میان نباید عرضه مدل لایت را از قلم بیندازیم که عضو میان‌رده سری P محسوب می‌شود. در سال ۲۰۲۰ هم این رویکرد هواوی قرار است تکرار شود و حالا طبق یک گزارش جدید، به‌نظر می‌رسد هواوی P40 لایت چه از لحاظ ظاهری و چه از نظر سخت‌افزاری به‌شدت یادآور یکی دیگر از گوشی‌های این شرکت خواهد بود.

هواوی مرتبا گوشی‌های یکسانی را با عناوین مختلف در بازارهای گوناگون به دست مشتریان می‌رساند.

روی هم رفته، گفته می‌شود در بازارهایی که معمولا مدل لایت ارائه می‌شود، هواوی قصد دارد همان نوا ۶SE را با عنوان جدید برای کاربران موردنظر عرضه کند. چنین کاری برای هواوی اصلا بی‌سابقه نیست و این شرکت مرتبا گوشی‌های یکسانی را با عناوین مختلف در بازارهای گوناگون به دست مشتریان می‌رساند.

در هر صورت اگر این خبر صحت داشته باشد، پس هواوی P40 لایت از نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۱۰ بهره می‌برد. از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری هم باید انتظار بهره‌گیری از تراشه کایرین ۸۱۰، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش را داشته باشیم. در پنل پشتی این گوشی هم ماژول مربعی شکل حاوی دوربین چهارگانه تعبیه شده که حاوی دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم در سمت چپ بخش فوقانی صفحه نمایش در یک حفره قرار دارد و باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی این گوشی را تامین می‌کند که از شارژ سریع ۴۰ وات بهره می‌برد.

منبع: GSM Arena

The post به‌نظر می‌رسد هواوی P40 لایت هیچ تفاوتی با نوا ۶SE ندارد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala