همانطور که انتظار داشتیم، ساعاتی قبل شرکت سامسونگ در کشور ویتنام از گوشی‌های میان‌رده گلکسی A51 و گلکسی A71 پرده‌برداری کرد.

گلکسی A51

قلب تپنده گلکسی A51 تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ است که در کنار آن ۶ گیگابایت حافظه رم تعبیه شده است. این گوشی از رابط کاربری One UI 2.0 بهره می‌برد که مبتنی بر اندروید ۱۰ است و حداکثر حافظه داخلی آن به ۱۲۸ گیگابایت می‌رسد. در ضمن باید به پشتیبانی از کارت حافظه microSD با حداکثر حافظه ۵۱۲ گیگابایتی هم اشاره کنیم. گلکسی A51 مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است که حسگر اثر انگشت هم زیر آن تعبیه شده و در حفره نمایشگر دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

گلکسی A51

در پنل پشتی این گوشی می‌توانیم ماژول مستطیلی شکلی را ببینیم که چهار دوربین به‌صورت L شکل تعبیه شده‌اند. به غیر از دوربین اصلی که از نوع ۴۸ مگاپیکسلی است، باید به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو هم اشاره کنیم.

انرژی این گوشی از طریق باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۱۵ وات هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی با قیمت ۳۵۰ دلار در کشور ویتنام از تاریخ ۲۷ دسامبر روانه‌ی بازار می‌شود.

گلکسی A71

گلکسی A71 از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به گلکسی A51 دارد ولی در ادامه به تفاوت‌های آن‌ها هم می‌پردازیم. اول از همه باید به تراشه این گوشی اشاره کنیم که اسنپ‌دراگون ۷۳۰ است و اگرچه در پنل پشتی آن دوربین چهارگانه دیده می‌شود، ولی به جای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گلکسی A71

این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است و همچنین باید به ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش اشاره کنیم. باتری این گوشی از ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و سرعت شارژ آن هم ۲۵ وات است. سامسونگ هنوز در مورد تاریخ عرضه و قیمت این گوشی اطلاعاتی ارائه نداده است.

منبع: GSM Arena

The post سامسونگ از گوشی‌های میان‌رده گلکسی A51 و گلکسی A71 رونمایی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala